تلاش مخابرات منطقه خراسان جنوبی جهت رفاه مشترکین در روزهای

تلاش مخابرات منطقه خراسان جنوبی جهت رفاه مشترکین در روزهای کرونایی

سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: با تلاش همکاران مخابرات منطقه، جهت رفاه مشترکین در روزهای کرونایی، با نصب پورت دیتا و ارتقای تکنولوژی ۴۴ مرکز توسعه یافت.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی، آذری نصرآباد گفت: با شیوع بیماری کرونا در کشور، و لزوم رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه که مهمترین راه مقابله با کرونا به شمار می‌رود، بهره مندی از اینترنت پرسرعت، برای انجام فعالیت‌های غیرحضوری، اقتصادی، آموزشی، ارتباطات تصویری و… نیاز به بستری دارد که با همکاری و تلاش مخابرات فراهم می‌گردد. حفظ کیفیت خدمات اینترنتی یکی از مهمترین وظایف شرکت مخابرات در این روزهای سخت می باشد.
آذری گفت: با توجه به روند توسعه شبکه ارتباطات و اجرای طرح فاز هشت توسعه ارتباطات سیار در خراسان جنوبی، با راه اندازی ، به روز رسانی و ارتقای تجهیزات فنی بر روی ۱۳ سایت جدید تلفن همراه روستایی در قالب پروژه های USO و ۱ سایت جدید تلفن همراه روستایی در قالب پروژه فاز ۸ سیار نیز برای استفاده بهینه مشترکان از خدمات تلفن همراه افزایش یافت.
آذری از اجرای ۴۳ کیلومتر پروژه USO فیبر خبر داد و در ادامه افزود: جایگزینی سوئیچ دو حصاران با کافوی نوری( GPON ) به ظرفیت ۱K ارتقا یافته و مورد بهره برداری قرارگرفته است.

وی ادامه داد: نصب تجهیزات و ارتقا یافتن این سایت‌ها تاثیر به سزایی در کاهش نقاط کور و افزایش پهنای باند تلفن همراه و در نتیجه ارتقای سرعت و کیفیت اینترنت همراه اول در مناطق خواهد داشت.
وی برای بالا رفتن کیفیت سرویس های اینترنت از راه‌اندازی اینترنت پرسرعت بر پایه تکنولوژی FTTH خبر داد و یادآور شد: سرویس های FTTH جزو مدرن ترین تکنولوژی های روز دنیا بوده و مخابرات منطقه در تلاش است تا بتواند در زمینه ارائه تکنولوژی نوین مخابراتی علیرغم همه تنگناها و مشکلات بروز باشد.
در حال حاضر تعداد مشترکین FTTH در خراسان جنوبی با توجه به بسته های متنوع و جذاب و استقبال هم استانیهای عزیز این سرویس در حال افزایش می باشد.
گفنتی است: سرویس FTTH مخابرات در شهرهای بیرجند، قاین، فردوس فعال شده و تاکنون یک هزار ۹۴۸ مشترک از آن بهره مند شدند.
لازم به ذکر است: واگذاری این سرویس در شهر بیرجند محدوده خیابان های مدرس، معلم، یاس، نسترن، فرهنگ، ابتدای خیابان طالقانی، حکیم نزاری، خیابان جمهوری(محدوده بازار) و مجتمع های( معراج و فاز ارتش) قابل واگذاری می باشد که در سال جدید اجرای این پروژه در برخی از محدوده خیابان های عدالت و رسالت نیز به اتمام رسیده ، و کماکان با تلاش همکاران مخابراتی این پروژه در خراسان جنوبی رو گسترش خواهد بود.
http://sapp.ir/sk_tci
روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن