کنشگر سیاسی، اجتماعی یزدی نوشت: معارفه #طلائی در یزد بدون اطلاع

کنشگر سیاسی، اجتماعی یزدی نوشت:
معارفه #طلائی در یزد بدون اطلاع استانداری #خراسان_جنوبی!

مراسم معارفه فرماندار طبس در استانداری یزد درحالی برگزار شد که مسئولان استانداری خراسان جنوبی از تایید نشدن پایان کار او خبر می‌دهند.

در گزارشی آمده است روز شنبه ۱۸ اسفندماه مراسم معارفه «طلائی مقدم» به عنوان مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد برگزار شد.

سرپرست معاونت اجتماعی، سیاسی و امنیتی استانداری خراسان جنوبی با بیان این ‌که من هم اخباری مبنی بر معارفه طلایی مقدم شنیده اما به طور موثق از منبعی این موضوع را دریافت نکرده ام، افزود: وی نیروی استانداری یزد است اما بر اساس روال سیستم اداری تا زمانی که پایان کارش توسط استانداری خراسان جنوبی صادر نشود نمی‌تواند در جایی معارفه شود.

به گفته «حسنی مقدم»، طلایی مقدم چند بار درخواست رفتن به استان یزد را داشته است اما تا پایان وقت روز شنبه پایان کار او امضا و صادر نشده است و حکم جدید بدون دریافت پایان کار، نمی تواند اجرایی شود.

رضا بردستانی_ نویسنده و کنشگر اجتماعی یزدی نوشت: لازم به ذکر است قبلاً نیز بحث آمدن طلایی مقدم به یزد مطرح شده بود که به دلیل مخالفت مقامات ارشد خراسان جنوبی آن حکم به صورت تعلیق درآمده بود و اما باید دید کسی که به دلیل همراهی با مردم بافق از پست فرمانداری عزل شد چرا باید با حواشی اینچنینی به کادر سیاسی استان یزد اضافه شود.

یکی از منتقدین طبسی مدعی است اگر اینگونه رفتن صحت داشته باشد باید فاتحه طلایی مقدم را برای همیشه خواند چون او به مردمی پشت کرد که در بدترین شرایط بیشترین حمایت ها را از او به عمل آوردند و این مصداق بارز #نمک_نشناسی و #پست_پرستی است که کیلومترها با #مردمی بودنی که #طلایی_مقدم مدعی آن بود فاصله دارد.
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن