‍ ✍ یک گام به جلو برای نیروگاه حرارتی طبس

‍ ✍ یک گام به جلو برای نیروگاه حرارتی طبس اولین محموله توربین های نیروگاه زغالسنگ سوز به طبس رسید.

♦️ امروز چهارشنبه اول مرداد ۱۳۹۹ اولین محموله از تجهیزات توربین وارد سایت نیروگاه حرارتی طبس شد.

این پروژه که مطالعه و اجرای آن بیش از ۲۰ سال طول کشیده است؛ برقی معادل دو برابر مصرف استان را تولید خواهد کرد.

حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم فردوس طبس سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، با حضور در این مراسم، اهمیت اتمام این پروژه برای مردم منطقه را مخابره کرد.

وی گفت : امروز شاهد یک گام رو بجلو در این پروژه بزرگ شرق کشور هستیم که بهره برداری از آن می تواند با تعمیق روابط بین کشورهای همسایه، حتی در امنیت منطقه نقش موثر داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی با اشاره به حضور جوانان و متخصصین بومی فعال در این پروژه گفت : هر جا در تاریخ انقلاب جهادی و انقلابی عمل کردیم، جوانان ما توانستند کار را پیش ببرند؛ و هرگاه نگاهمان به دست بیگانه بود عقب ماندیم و زحمت برای مردم بیشتر شد.

وی با تاکید بر آمادگی خود برای کمک به همه مدیران استان گفت: بهانه برای کار نکردن زیاد است اما این مدل ثابت کرد با وجود مشکلات می توان حرکت کرد. امروز در این مراسم حاضر شدم تا ضمن تشکر از اقدامات انجام شده، به مجموعه های مرتبط با این پروژه بگویم، اتمام این پروژه برای مردم منطقه مهم است و این حرکت که شروع شده باید با قوت و جدیت و با سرعت ادامه پیدا کند.

در این مراسم مهندس طرزطلب مدیر عامل شرکت مادر تخصصی برق حرارتی ایران، معاون اقتصادی استاندار خراسان جنوبی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس و دیگر مسئولین شهرستان حضور داشتند.

۹۹/۰۵/۰۱

┏━━━━━━┓
@Nasiraei_ir
inastagram.com/nasiraei_ir
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن