‍ #سخنگوی_کمیسیون_فرهنگی #معیشت_و_مسکن_اولویت_مجلس #باید_برخی_ساختارها_اصلاح_شود #طرح_حمایت_خانواده_و_جوانان ♦️ حجت الاسلام مجید نصیرایی بعد از ظهر جمعه

‍ #سخنگوی_کمیسیون_فرهنگی
#معیشت_و_مسکن_اولویت_مجلس
#باید_برخی_ساختارها_اصلاح_شود
#طرح_حمایت_خانواده_و_جوانان

♦️ حجت الاسلام مجید نصیرایی بعد از ظهر جمعه در جمع فعالان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بخش و شهر اسلامیه گفت: قرار گذاشته‌ایم مداوم در جمع مردم باشیم و نظرات را بشنویم تا امور با مشارکت مردم پیش برود و بر همین اساس جلسات تعاملی برگزار می‌شود.

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه به طرح ۲ فوریتی مالیات بر خانه‌های خالی در مجلس یازدهم افزود: مهمترین ماموریت مجلس شورای اسلامی رسیدگی و رفع مشکلات معیشتی و مسکن مردم است، و بیشترین وقت نمایندگان را به خود اختصاص داده است.

وی به تجربه همراهی و همگرایی موفق در مقابله با بیماری کرونا اشاره و تصریح کرد: طرح ساخت خانه‌های ارزان قیمت، بادوام و با کیفیت با استفاده از همه ظرفیت‌های دولت و سایر نهادها مانند بنیاد مستضعفان، نیروهای جهادی، بنیاد برکت و آستان قدس در مجلس با جدیت و سرعت در حال بررسی کارشناسی است.

حجت الاسلام نصیرایی بخش شدن اسلامیه در شهرستان فردوس را تبریک به مردم این بخش تبریک گفت و افزود: فعالان اجتماعی، شورای اسلامی و بخشداری با محوریت امام جمعه محترم اولویت ها را شناسایی کنند و با نقشه راه برای توسعه، گام های بعدی را برداریم.

وکیل مردم در خانه ملت، خواست که همشهریان از سخنان تنش‌آفرین پرهیز کنند و تصریح کرد: اصحاب رسانه خیلی در انعکاس موضوعات دقت کنند، چون ممکن است کلامی که در جایی اثر مثبت داشته باشد اما همان مطلب در محلی دیگر و شرایطی دیگر برداشت منفی داشته باشد. سعی کنیم فارغ از سیاه و سفید و این و آن، دنبال کار کارشناسی باشیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر طبس تصریح کرد: قانون ازدواج آسان ۱۴ سال است تصویب شده، مسکن جوانان مشکل دارد، و وزارت‌خانه ای بنام ورزش و جوانان داریم اما این مشکلات متولی ندارد. این غلط است و امروز باید این اشکال ساختاری اصلاح شود و امور جوانان به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

۹۹/۰۵/۰۳

┏━━━━━━┓
@Nasiraei_ir
inastagram.com/nasiraei_ir
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن