#نماینده_در_طبس #مراقب_سرمایه_اجتماعی_نظام_باشیم #تاکید_نصیرایی_بر_تلاش_مسئولان ♦️ حجت الاسلام مجید نصیرایی پیش از ظهر شنبه در

#نماینده_در_طبس
#مراقب_سرمایه_اجتماعی_نظام_باشیم
#تاکید_نصیرایی_بر_تلاش_مسئولان

♦️ حجت الاسلام مجید نصیرایی پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان طبس گفت: در تاریخ انقلاب ثابت شده که مردم با همه وجود و گرفتاری‌ها پای نظام ایستاده‌اند که این وفاداری برآمده از تدین و اخلاص آنها است.

نماینده مردم فردوس طبس سرایان و بشرویه افزود: مردم استان خراسان جنوبی همیشه برای حضور و همراهی نقش‌آفرینی کرده‌اند ولی با کمبودها مواجه هستند. در همین انتخابات مجلس دیدیم که هم‌استانی‌های ما مشارکت بالایی نسبت با سایر نقاط کشور داشتند.

وی تاکید کرد: اگر فرهنگ و مسائل اعتقادی و ایمانی جامعه کمرنگ شود، آسیب جدی این کم توجهی و بی‌توجهی به مساله فرهنگ برای همه خواهد بود و به طور یقین اگر آتشی به پا شود، تر و خشک با هم خواهند سوخت؛ که نمونه آنها را در سوریه و بلاد اسلامی و ورود آمریکا و اسرائیل دیده‌ایم که باعث شده به مال و جان و ناموس مردم تجاوز می‌شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: وضعیت فعلی جامعه و بازار و فشارها بر مردم دارد به سرمایه اجتماعی نظام ضربه می‌زند و مردم کمرنگی و بی‌عرضگی برخی را می‌بییند و آن را به پای نظام می‌ گذارند . اگر قرار باشد بی‌تفاوت باشیم، سرانجام خوبی نخواهد داشت.

حجت الاسلام نصیرایی ضمن یاد نیک از امامان جمعه فقید شهرستان گفت: نقش امام‌جمعه طبس در ۲ سال گذشته یک نقش محوری بوده که جناح‌ها و افکار مختلف را گردهم آورده و حضور حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی باعث همدلی و همگرایی شده است.

وی به خدمات ارزشمند آیت‌الله رئیسی و قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: هرچند در حوزه میل بیت‌المال خوب عمل شده اما با حیف‌های بیت‌المال و کوتاهی برخی مسئولان در حق کشور و مردم باید برخورد جدی شود و کسانی که مسئولیت داشته و انجام وظیفه صحیح نکرده‌اند، محاکمه شوند.

وکیل مردم در خانه ملت گفت: مسئولی که روی خون شهدا نشسته و مدیون مردم و شهیدان است، موظف به عملکرد خوب، پیگیری مضاعف حقوق مردم و پاسخگویی به جامعه است. مقامات قضایی از جمله دادستان‌ها اگر دیدند مدیری کوتاهی می‌کند، باید به طوری جدی برخورد کنند.

وی تاکید کرد: مسئولان به میان مردم بروند و صدای آنها را بشنوند و مشکلات را رفع کنند. برخی موارد جزئی با حضور یک‌ مسئول حل و گاهی به دلیل بی‌توجهی، به موضوعی حاد تبدیل می‌شود.

۹۹/۰۵/۰۴

┏━━━━━━┓
@Nasiraei_ir
inastagram.com/nasiraei_ir
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن