‍ رونمایی از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش منطقه

‍ رونمایی از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش منطقه دستگردان در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹
✅با حضور حجه الاسلام والمسلمین تیجانی امام جمعه محترم عشق‌آباد ،بخشدار و ریاست آموزش و‌پرورش و جمعی از همکاران اداری در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش منطقه دستگردان از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش منطقه دستگردان در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ رونمایی شد .
❇️در این جلسه که بعد از نماز ظهر و عصر برگزار شد. ابتدا امام جمعه محترم
به ویروس منحوس کرونا وتعطیلی مدارس و شور شعف و سر و صدای بچه ها ، نشاط و پویایی در مدارس اشاره کرد و گفت :اکنون می فهمیم که حضور بچه ها در مدارس چه نعمتی هست و شادی مدرسه به حضور معلم و دانش آموزان عزیز است
✅ایشان در ادامه با بیان روایات و احادیث به نقش و جایگاه والای معلم پرداخته و افزودند هیچ چیز برتر از تربیت انسان نیست و نقش معلم در جامعه، نقش انبیاست.

✳️در ادامه غلامی ریاست آموزش و پرورش منطقه دستگردان به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که به صورت کتابچه مختص آموزش و پرورش منطقه دستگردان تدوین و تهیه گردیده بود اشاره کرد و گفت : سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش با نگاه برنامه ریزی و کیفیت بخشی آموزشی در فرآیند تعلیم و تربیت اجرایی شده است.

✳️وی با اشاره به اینکه سند تحول بنیادین یک اقدام بزرگ و مهم در وزارت آموزش و پرورش است، خاطرنشان کرد: مهمترین هدف سند تحول بنیادین هدایت دانش آموزان به سوی حیات طیبه است.
✳️ایشان در ادامه تصریح کرد: در همین راستا ضمن تبادل نظر با کارشناسان منطقه بسته انتظارات ازمدارس  به صورت یکپارچه به مدارس ابلاغ می گردد، تا مدیران مدارس بتوانند درزمان معین برنامه های آموزشگاه خود را متناسب با برش های مدرسه ای تدوین و به مرحله اجرا در آورند.
✳️رئیس آموزش و‌پرورش منطقه دستگردان بیان داشت: یکپارچه و هماهنگ ساختن برنامه های  آموزش و پرورش منطقه نیازمند این است که مدیران مدارس، سند تحول بنیادین را محور فعالیت‌های خود قرار دهند و تمامی برنامه های مدارس بر اساس این سند انجام گردد.
✅در پایان جلسه نیز از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش منطقه دستگردان رونمایی گردید.
همچنین در بخش پایانی جلسه به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگار فرهنگی بخش دستگردان آقای علی رجب زاده با اهدای لوح تقدیر و کمک مادی تقدیر به عمل آمد .
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن