همه مدارس بخش دستگردان از روز شنبه ۱۵ شهریور بازگشایی

همه مدارس بخش دستگردان از روز شنبه ۱۵ شهریور بازگشایی و آموزش به صورت حضوری انجام خواهد شد .
طی پیامی که علی غلامی ریاست آموزش و‌پرورش منطقه دستگردان اعلام داشتند همه مدارس بخش دستگردان با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی باز و آموزش به صورت حضوری تدریس خواهد شد
متن پیام بدین شرح است :

❇️ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله حسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت و روزهای پر از غم و اندوه اسارت آل الله به شکرانه الهی همزمان با سراسر کشور مدارس منطقه بازگشایی و روند آموزش جریان می یابد.

✅بر اساس آخرین تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت آموزش و پرورش،فعالیت آموزشی مدارس به صورت حضوری آغاز می شود.تلاش چند ماهه همکاران برای آماده سازی مدارس بر این امر معطوف بوده تا کمترین نگرانی برای اولیا و دانش آموزان باقی نماند.
✅ضمن تاکید بر رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در مدارس توسط همکاران،درخواست می شود دانش آموزان عزیز و اولیا گرامی همراهی و همکاری لازم کما فی السابق نموده تا با عنایت حق تعالی امر تعلیم و تربیت به نحو شایسته آغاز و ادامه پیدا کند.

✅شروع کلاسها ۷ونیم صبح خواهد بود و براساس اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا هر ساعت کلاس به نصف کاهش می یابد.
جبران باقی مانده زمان آموزش از طریق آموزش مجازی خواهد بود.با توجه به حذف آبخوری ها دانش آموزان عزیز بطری آب با خود داشته باشند و صرفا از وسایل و لوازم التحریر شخصی استفاده کنند. دانش آموزان بدون ماسک نمی توانند وارد مدرسه شوند و موظف به رعایت مسائل و پروتکل های بهداشتی می باشند
الحمدلله براساس دستور “ریاست محترم جمهور” اینترنت دانش آموزان و همکاران در بستر شاد رایگان خواهد بود.

#ماملت_امام_حسینیم
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن