توزیع گاز مایع فقط به صورت الکترونیکی انجام و با

توزیع گاز مایع فقط به صورت الکترونیکی انجام و با متخلفین در عرضه گاز ال پی جی برخورد قاطع می‌شود.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان جنوبی، معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: با عنایت به اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع، تمام مصرف کنندگان صنعتی، واحد‌های تولیدی و صنفی متقاضی می‌بایست در سامانه سدف ثبت نام نمایند و امکان تامین گاز مایع تنها از طریق ثبت نام در این سامانه میسر خواهد بود.
علی تهوری افزود: کلیه شرکت‌های موزع موظفند بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی نسبت به ارائه خدمت و تأمین نیازمندی مردم اقدام کنند.
تهوری تاکید کرد: فروش گاز مایع توسط واحد‌های صنفی غیر مرتبط تخلف محسوب و با متخلفین با جدیت برخورد خواهد شد.
وی افزود: نظارت‌های مشترک با تعزیرات، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، پلیس امنیت اقتصادی و آتش نشانی بر مراکز عرضه گاز مایع افزایش خوهد یافت.
تهوری قیمت هر سیلندر گاز مایع را ۹هزار و ۷۰۰تومان درب ایستگاه و ۱۰هزار و ۴۰۰تومان به صورت جارویی در سطح استان اعلام کرد و گفت: عدم رعایت سطح قیمت و فروش با قیمت بالاتر از قیمت مصوب تخلف و با متخلفین مطابق قانون نظام صنفی و تعزیرات برخورد قاطع خواهد شد.
معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: هر گونه نگهداری سیلندر در انبار با توجه به مخاطرات آن توسط افراد غیر مرتبط ممنوع است.
تهوری با بیان اینکه تغییر سیستم خودرو‌های بنزین سوز به LPG برابر اعلام شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مخاطره آمیز و فاقد مجوز می‌باشد تاکید کرد: واحد‌های صنفی مکانیکی و واحد‌های تعمیرگاهی در استان مجاز به نصب سیستم LPG نبوده و در صورت انجام و ایجاد حادثه، متصدی واحد مسئول خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه هیچ گونه مرکزی مجاز در سطح استان برای تزریق LPG وجود ندارد و انجام این عمل خلاف و مخاطره آمیز است گفت: هیچ واحد صنفی مجاز به تزریق گاز LPG نیست و در صورت مشاهده نیز با مختلفین برخورد و در صورت تکرار قطعا از ظرفیت محاکم قضایی و دادستانی استان نیز استفاده خواهد شد.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

@eshkabar عشق آباد خبر
ارسال شده توسط:ابوطالب رضایی
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن