کسب رتبه اول درصد تحقق دایری ADSL در مخابرات

کسب رتبه اول درصد تحقق دایری ADSL در مخابرات خراسان جنوبی
طبق گزارش معاونت راهبرد و توسعه کسب و کار مخابرات ایران ، منطقه خراسان جنوبی در شاخص درصد تحقق دایری ADSL تا پایان هفته شانزدهم سال ۹۹، در بین مناطق مخابراتی موفق به کسب رتبه نخست کشوری شد.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی، سرپرست مخابرات منطقه ضمن اعلام خبر فوق، اظهار داشت: طی گزارش به عمل آمده از سوی معاونت راهبرد و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران از ابتدای سال تا کنون، مخابرات منطقه در تحقق اهداف شرکت مخابرات ایران پیشرو می باشد.
آذری نصرآباد ضمن تقدیر از تلاش کارکنان مخابرات منطقه بیان داشت: رشد و ارتقاء مخابرات جز با تلاش و کوشش همکاران مخابراتی در حوزه ها محقق نخواهد شد .
وی افزود: با توجه به رشد شاخص های مختلف، امید است با تلاش همکاران، در سایرحوزه ها نیز موفق به کسب عنوان برتر شده و انتظار می رود، کارکنان همه تلاش خود را در راه رسیدن به جایگاه واقعی بکار گیرند.
گفتنی است: بهبود کیفیت خدمات و همچنین رضایتمندی مشتریان از خدمات و سرویس های ارائه شده نیز از مهمترین شاخصه های رسیدن به اهداف تعیین شده از سمت شرکت مخابرات ایران می باشد،و امید است با تلاش همکاران محقق گردد.
آذری در ادامه اظهار داشت: دایری ADSL مخابرات در خراسان جنوبی تا کنون قابل تحسین می باشد و مخابرات منطقه جهت ارتقای کیفیت خدمات و سرویس های مخابراتی تمام تلاش خود را بکار خواهد گرفت تا رضایت مشتریان را جلب نماید.
وی ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا ویروس و نیاز مبرم استفاده ی روزافزون از سامانه های غیر حضوری مشتریان و متقاضیان سرویس های اینترنت ، می توانند با تماس به سامانه ۲۰۲۰ گزینه یک، ثبت نام غیر حضوری انجام دهند، و بعد از اتمام ثبت نام با مراجعه به سایت adsl.tci.ir به صورت غیر حضوری پنل سرویس خود را مدیریت کنند، و نیازی به مراجعه حضوری نمی باشد.

آذری گفت: ، مخابرات منطقه اقدام به راه اندازی سامانه ی adsl.tci.ir نموده که مشترکین و متقاضیان عزیز می توانند با داشتن نام کاربری و پسورد ( username , password ) به این سامانه دسترسی داشته و از پنل خود تمدید سرویس و یا خرید شارژ را به راحتی انجام دهند.
گفتنی است: نام کاربری ( username ) شماره تلفن مشترک با کد استان بدون صفر می باشد و پسورد ( password ) ورود به سایت کاربری نیز برای مشترک بصورت پیامک ارسال شده که اگر مشترکی آن را فراموش کرده باشد با تماس به سامانه ۲۰۲۰ داخلی پنج و وارد نمودن شماره تلفن ثابت خود، پسورد پنل به شماره موبایل ثبت شده در سامانه، پیامک می شود.
روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن