#خوش_خبریم #نماینده_مردم_طبس: خراس…

#خوش_خبریم
#نماینده_مردم_طبس:
خراسان جنوبی با وجود #معادن غنی نباید مشکل #بیکاری داشته باشد!

#انتقال_آب شرب از نیروگاه حرارتی به شهر طبس به طول ۸۰ کیلومتر…

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی پیرامون تامین #آب شرب طبس و رفع مشکل #معدنکاران شهرستان گفت: با جدیت این دو مورد پیگیری می شود که نتایج آن ملموس خواهد بود.

محمدرضا امیرحسنخانی در توضیح چگونگی تامین آب شرب طبس گفت: در دیدارهای جداگانه با مسئولان مرتبط در وزرات نیرو، مشکل کم آبی طبس مورد بررسی قرار گرفته و مکاتبات زیادی انجام شده است.

وی تصریح کرد: در روزهای آینده دیداری با دکتر اردکانیان وزیر نیرو انجام می شود که درباره انتقال آب از چاه های نیروگاه حرارتی تا طبس بحث و تبادل نظر و تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.

دکتر امیرحسنخانی افزود: تعدادی چاه در نیروگاه زغالسنگ سوز طبس حفر شده که برای تامین آب مورد نیاز این مجموعه در آینده مورد بهره برداری قرار گیرد اما اکنون چاه های آب موجود تا پایان عملیات احداث نیروگاه، مورد استفاده نیست.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی افزود: در مکاتبات و مذاکرات با وزارت نیرو و همچنین نشست مشترک با وزیر نیرو طرح ۸۰ کیلومتر لوله گذاری از نیروگاه حرارتی تا شهر طبس به طور جدی پیگیری می شود که بزودی شاهد اجرای آن خواهیم بود.

وی افزود: این خط انتقال در سالهای آینده می تواند به خط انتقال سراسری آب متصل شود و تا آن زمان قادر است آب شرب را از چاه های نیروگاه به طبس منتقل کند.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، مشکلات معدنکاران استان خراسان جنوبی را یادآور شد و گفت: نامه ای به سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور نوشته ام و پیگیر حل مشکل معدنکاران با منابع طبیعی هستم.

محمدرضا امیرحسنخانی با قاطعیت از حل مشکل سرمایه گذاران معدنی در استان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: بزودی دیداری با مهندس خلیل آقایی معاون وزیر و رئیس جدید سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور انجام می دهم و این موضوع که از دوره مدیریت قبلی این سازمان در دست پیگیری است را تا حصول نتیجه پیش خواهم برد.

وی خاطرنشان کرد: خراسان جنوبی با وجود منابع غنی معدنی نباید دچار مشکل بیکاری باشد و امروز برخی قوانین دست و پاگیر باید از مسیر سرمایه گذار حذف شود تا بتوانیم توسعه استان را رقم بزنیم.

عضو مجمع نمایندگان خراسان جنوبی گفت: از پیگیری و همراهی دکتر مروج الشریعه استاندار خراسان جنوبی برای حل مشکل معدنکاران و نیز سایر امور سرمایه گذاری تشکر می کنم.

✍ سید ابوالفضل حقانی

عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن