دکترامیرحسنخانی درباره تفاوت شر?…

دکترامیرحسنخانی درباره تفاوت شرایط جذب نیرو در #بیمارستان های طبس و فردوس توضیح داد و عدم توازن در جذب نیرو را ناشی از #سوء_مدیریت های گذشته برشمرد…
شرایط بیمارستان های طبس و فردوس در جذب نیرو متفاوت است/عدم توازن در جذب نیرو ناشی از سوء تدبیرهای گذشته است.

در پاسخ به برخی اظهارات و شائبه های بوجود آمده در خصوص جذب نیروی کادر بیمارستان، با عنایت به موضوع جذب ۱۳۸ نفری شبکه بهداشت و درمان فردوس به اطلاع می‌رسانم:

بیمارستان جدید طبس قبل از دوره نمایندگی اینجانب افتتاح و بیمارستان قدیم تعطیل و کلیه پرسنل و تجهیزات آن به بیمارستان جدید منتقل شد لذا به همین علت ظرفیت کادر بیمارستان جدید، امروز تکمیل بوده و امکان جذب نیرو وجود ندارد.

پس از دوماه از آغاز فعالیت اینجانب به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اولین دیدار مسئولان شهرستان؛ سردار اخوان مهدوی، اخوان صفار_ فرماندار سابق، عبدالرحیمی_ عضو سابق شورای اسلامی شهر، مدیریت وقت شبکه بهداشت و هماهنگی اینجانب با وزیر محترم بهداشت در پایتخت انجام شد.

مصوبات این جلسه تاسیس و راه اندازی اورژانس هوایی در طبس، راه اندازی بیمارستان قدیم و تجهیز آن و ارتقاء بخش دیالیز‌ بود؛ اما با مخالفت های مدیر سابق شبکه بهداشت با راه اندازی بیمارستان قدیم و عدم درخواست مناسب برای ارتقاء بیمارستان جدید، موضوع توسعه بیمارستان طبس با کارشکنی مسئولان وقت مواجه شد.

متاسفانه در سفر وزیر محترم بهداشت به شهرستان از جانب مسئولان وقت به نامطلوب ترین نحو ممکن برنامه ریزی شد که در نتیجه هیچ دست آوردی برای طبس نداشت و اورژانس هوایی و اضافه شدن دستگاه‌های دیالیز ماحصل همان دیدار با وزیر در تهران بود.

طرح تجهیز بیمارستان فردوس با طرح تحول سلامت و امتیازات این طرح برای بیمارستانهای در حال تجهیز همزمان گشته و همچنین پیگیری‌های اینجانب نیز به عنوان نماینده مردم در تجهیز این بیمارستان نقش زیادی داشت.

در کل به علت بسته شدن بیمارستان قدیم شهرستان طبس و انتقال کادر انسانی و تجهیزات به بیمارستان جدید، کادر بیمارستان جدید در همان زمان با افزایش ۵۰ نیرو تکمیل گردیده و امروز بدلیل تکمیل بودن کادر؛ نیاز به جذب نیرو ندارد اما در فردوس یک بیمارستان جدید با امکانات جدید راه اندازی شده و کادر و تجهیزات بیمارستان قدیم فردوس به بیمارستان جدید آن منتقل نگردیده، به همین علت بیمارستان جدید فردوس با کمبود نیرو و نیازمند جذب ۱۳۸ نیرو می باشد.

پس از ارتقاء بیمارستان جدید طبس از ۱۰۰ تخت خواب به ۲۰۰ تخت خوابی و تاسیس ساختمان جدید در جوار آن که در نتیجه سفر دکتر جان بابایی- معاون وزیر بهداشت میباشد، امکان جذب نیرو در طبس ضروری و لازم خواهد بود و همچنین بیمارستان قدیم به عنوان کلینیک ویژه تجهیز خواهد شد و بنده پیگیر این موارد خواهم بود.

لذا مردم فهیم و پیگیر لازم است بدانند در این مورد نه تنها قصوری از جانب اینجانب رخ نداده بلکه با دعوت از معاون محترم وزیردبهداشت پیگیردمشکلات درمانی شهرستان بوده ام و بادتمام تلاش به همراه فرماندارمحترم شهرستان و مدیریت فعلی شبکه بهداشت پیگیر مطالبات سفر معاون محترم وزیر و و رفع سوء مدیریت های قبلی و مشکلات درمانی شهرستان خواهم بود.

والسلام
✍ دکتر امیرحسنخانی
نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن