جوابیه اداره بهزیستی شهرستان طبس…

جوابیه اداره بهزیستی شهرستان طبس در خصوص واحدهای مسکونی روستای غنی آباد

بسم الله الرحمن الرحیم
در ابتدا ضمن تشکر از حس مسئولیت اجتماعی شهروندان گرامی در شهر عشق آباد، توضیحاتی در خصوص وضعیت واحدهای مسکونی روستای غنی آباد به منظور تنویر افکار و اذهان عمومی ارائه می شود.

در سال ۱۳۸۸ و بدنبال سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری(مدضله العالی) به استان یزد اعتباراتی جهت احداث مسکن معلولین و مددجویان به اداره بهزیستی شهرستان تعلق پیدا کرد . پس از پیگیری های بعمل آمده از طریق بهزیستی عشق آباد و بخشداری محترم به دلیل عدم وجود زمین جهت احداث واحدهای مسکونی در محدوده شهر عشق آباد نهایتاً از طریق مشارکت خیّرین نیک اندیش یک قطعه زمین در روستای غنی آباد به بهزیستی واگذار گردید. در سال ۱۳۸۸ پروژه احداث مسکن ۱۳ واحدی در روستای مذکور آغاز و در سال ۱۳۹۰ به پایان رسید اما بدلیل فاصله واحدهای مسکونی از روستا و همچنین عدم وجود شبکه آب و برق در محل، سکونت در واحدهای مسکونی صورت نگرفت.
در سال ۱۳۹۱ بدنبال پیگیری اداره بهزیستی شهرستان و با هماهنگی و همکاری بخشداری، اداره برق و آب و فاضلاب عشق آباد خوشبختانه مشکلات فوق مرتفع گردیده اما علیرغم رفع مشکلات موجود متاسفانه متقاضیان، تمایلی به سکونت در این واحدها نداشتند و نهایتا تعداد ۱۲ خانواده نیازمند واجد شرایط جهت واگذاری واحدها انتخاب شدند که تعدادی از این خانواده ها از عشایر منطقه بودند. از این تعداد تنها ۶ خانوار ساکن و مابقی بدلیل عشایر بودن و کوچ، علیرغم پیگیری های مکرر و صدور اخطاریه های متعدد مبنی بر الزام سکونت در این واحدها متاسفانه ساکن نگردیده اند و مقرر گردیده پس از پایان مهلت تعیین شده نسبت به جایگزینی واجدین شرایط دیگر اقدام گردد.

(روابط عمومی بهزیستی شهرستان طبس)
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن