با سلام سخنی با مسئولین ✍ باند د?…

با سلام
سخنی با مسئولین

✍ باند دوم دشتغران پس از ۱۰ سال پیگیری توسط شورای اسلامی و دهیاری روستا هنوز نیمه تمام و با سرعت لاک پشتی در حال پیشروی می باشد.توقف های پی در پی به دلایل مختلف باعث کشته شدن تعدادی از اهالی محترم روستا گردیده است. درسال‌های اخیر با افزایش حجم تردد در  این محور شاهد تصادفات مکرری هستیم.

✍ با افزایش میزان تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین ، عدم‌نصب علائم هشداردهنده و عدم‌ایمنی جاده همواره تصادفات مکرری در این محور رخ می‌دهد که “جاده دشتغران ” را به‌ یکی از حادثه‌خیزترین جاده‌های‌ روستایی تبدیل کرده است
✍ عملیات اجرایی باند دوم این محور در حدود سال ۸۳ آغاز شده ولی این پروژه با وجود وعده‌های بسیار مسئولان تاکنون پیشرفت چندانی نداشته و محور “دشتغران ” همچنان جولانگاه مرگ به شمار می‌رود و علیرغم چندین کشته در سال های قبل طی هفته گذشته نیز ۴ فقره حادثه رخ داده. ودر یک حادثه خونین۱ نفر از اهالی(مرحوم حسن انتظامی) را به کام مرگ کشاند.

✍لذا انچه که نمی توان جایگزین برای ان قائل شد نفس انسان است و اگر توجه بیشتری معمول گردد قطعا از بی سرپرستی خیلی از خانوار ها جلوگیری خواهد شد. می طلبد هر چه سریعتر نسبت به اجرایی شدن باند دوم اقدام گردد.

محمد حسین صفایی
عضو شورای اسلامی روستای دشتغران
و عضو شورای اسلامی بخش مرکزی
عضو شورای اسلامی شهرستان طبس

@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن