نوبخت، سخنگوی دولت در برنامه گفت‌و‌گوی ویژه خبری: پیش‌بینی ما این

نوبخت، سخنگوی دولت در برنامه گفت‌و‌گوی ویژه خبری:

پیش‌بینی ما این بوده که در سال ۹۷ حداقل ۸۳۰ هزار جوان وارد بازار کار شوند. سال‌های گذشته در حدود ۶۵۰ هزار توانستیم وارد بازار کار کنیم.
برنامه‌ای که در این بودجه گنجاندیم این است که بتوانیم یک میلیون و سیصد هزار فرصت شغلی ایجاد کنیم که ۷۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
ما با هماهنگی شهرداری در راستای بازسازی بافت فرسوده ۱۰۰ هزار واحد مسکونی که استاندارد‌های شهرسازی آن هم رعایت شده آماده خواهیم کرد که شهر را به همین ترتیب قطعه به قطعه نوسازی کنیم.
برای باقی مانده مسائل مسکن مهر دو کار انجام دادیم، اولا سقف تسهیلات را افزایش دادیم و دوم اینکه هزار میلیارد تومان هم دولت سرمایه‌گذاری کرد که هزینه تمام شده این واحدها را برای مردم کاهش دهیم.
دولت تاکنون نه تنها یارانه افراد نیازمند را قطع نکرده بلکه هرجا شک داشته آن را به ندار بودن و به نفع مردم تفسیر کرده است. امکان ندارد یارانه نیازمندان را قطع کنیم.
سال آینده قرار است افرادی را که محرز است نیازی به یارانه ندارند شناسایی کنیم، یارانه آنها را قطع کنیم و دوباره به افراد نیازمند برگردانیم.
دولت قانوناً امکان افزایش قیمت حامل‌های انرژی تا سقف ۳۴ هزار میلیارد تومان را داشت، اما این کار را نکرد.
ما هر سال به اندازه افزایش تورم، دریافتی کارکنان شاغل و بازنشسته دولت را افزایش داده‌ایم و هر مقدار تورم افزایش پیدا کند، ما هم حقوق این قشر را افزایش خواهیم داد.
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن