‍ ستاد اجرایی خدمات سفر بخش دستگردان با حضور امام

‍ ستاد اجرایی خدمات سفر بخش دستگردان با حضور امام جمعه محترم شهردار و  اعضاء ستاد در محل شهرداری عشق اباد  برگزار شد.
در این جلسه از حادثه خیز بودن سه راهی مهدی آباد و نداشتن تابلو راهنمایی در ورودی ایستگاه راه آهن  خبر داده شد  و بر پیگیری به منظور  ایمن سازی محور ده محمد بردسکن و سایر نقاط حادثه خیر بخش  تاکید شد.
در ادامه به صنایع دستی و سوغات محلی و جاذبه های گردشگری بخش پرداخته شد و بر  برپایی بازارچه صنایع دستی و  چادر عشایری و بازارچه محصولات و سوغات  محلی در  مسجد بین راهی شهید گمنام تاکید شد 
در ادامه نیز آماده نمودن فضای شهری ،نصب پلاکارد توسط دهیاران در ورودی روستا ها  وشهر ،برای خوش آمد گویی و مشخص کردن مکان‌های گردشگری و تفریحی روستایی ، تنظیم مراکز خرید در تعطیلات نوروزی ، آماده سازی پارک ها ، فضای سبز ، ورودی شهر از برنامه های دیگز این ستاد در نوروز ۹۷بیان شد و مقرر شد همه دستگاههای اجرایی و دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفر  در این جهت تلاش نمایند .
در این جلسه نیز با اشاره به افزایش تقاضای عمومی برای بسیاری از کالاها و خدمات در ایام پایانی سال و همزمان با فرارسیدن تعطیلات نوروزی مقرر شد : دستگاه های مسئول  بر تشدید نظارت و بازرسی ها برعرضه کنندگان کالاها و خدمات پرمصرف اهتمام جدی داشته باشند.
در ادامه نیز تاکید شد  : راهنمایان گردشگری در نوروز امسال در روستای ده محمد و عشق اباد و تپه  طاق استقرار و مسافرین را راهنمایی و  مراکز تاریخی و گردشگری را معرفی و  تعامل خوب با مسافران و گردشگران داشته و از ظرفیت های گردشگری بخش  اطلاعات مفید ارائه دهند.
حجه الاسلام تکمیلی امام جمعه عشق آباد : مهم ترین هدف در ستاد تسهیلات نوروزی کسب رضایتمندی میهمانان و گردشگران و رونق بخش دستگردان  را بیان  و بر حفظ فرهنگ و حجاب اسلامی و ساماندهی مساجد و سرویسهای بهداشتی ده محمد و تپه طاق تاکید نمود
ایشان در ادامه به مراسمات شادی عید نوروز اشاره و بیان داشتند : مراسمات شادی و اماکن تفریحی و گردشگری بخش باید به گونه ای باشد که هنجار شکن نباشد و با نصب پلاکارد در اماکن تفریحی و گردشگری  تذکرات و توصیه‌های لازم را یاد آوری نمود  و بر حضور فعال نیروهای بسیجی و نیروی انتظامی در این مناطق تاکید شد.
وی  اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی و همکاری همه دستگاهها  ،نوروزی بی خطر و بدون حوادث جاده ای داشته باشیم که آرامش ، سلامتی و رضایت میهمانان و عموم مردم بخش به همراه داشته باشند
.عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن