‍ فراخوانی ۸ ساعته بسیجیان گردان بیت المقدس ۳۳۱ حوزه

‍ فراخوانی ۸ ساعته بسیجیان گردان بیت المقدس ۳۳۱ حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر عشق آباد در روز چهارشنبه ۹۶/۱۲/۰۹  برگزار شد .

در این فراخوانی بعد از ساماندهی بسیجیان در محل حوزه  جهت تجدید میثاق به گلزار شهدای عشق آباد رفته و در ادامه به  محل استقرار که در مهدیه بود حضور یافتند و از کلاسها  و بیانات حجه الاسلام والمسلمین علی پور امام جمعه موقت عشق آباد بهره مند گردیدند .
 محمد علی محمد نیا فرمانده گردان در این فراخوانی گفت : فراخوانی ۸ ساعته  گردان  بیت المقدس ۳۳۱ حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر عشق آباد با حضور اکثریت اعضای گردان  با هدف حفظ انسجام و بصیرت افزایی  برگزار شده است .

وی  افزود: این اردو در راستای حفظ رسالت اصلی بسیج در عرصه های مختلف، حفظ انسجام سازمانی و ایجاد آمادگی رزمی و جسمانی بسیجیان برگزار می شود.
در حاشیه این برگزاری جناب سروان خدابخشی فرمانده حوزه بسیج حوزه ۲ مالک اشتر دستگردان گفت : هدف از  برگزاری این فراخوانی و اردوی حفظ انسجام و ارتقاء توان رزم، افزایش آمادگی جسمانی، بصیرت و معنویت افزایی و مرور برخی آموزش های نظامی ویژه گردان های بیت المقدس عنوان کرد.
در پایان  کلیه گردان بعد از آموزشهای اولیه و برگزاری نماز جماعت و پذیرایی  جهت ستاره شناسی و جهت یابی به صورت عملی به  محدوده مزار  شهید گمنام رفته و آموزشهای لازم را فرا گرفتند .
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن