‍ ✅دکتر امیرحسنخانی خبر داد: افتتاح پروده۴ و کک طبس

‍ ✅دکتر امیرحسنخانی خبر داد: افتتاح پروده۴ و کک طبس در اوایل سال ٩٧/سفر وزرای صنعت ومعدن، کشاورزی و راه و شهرسازی به منطقه

اهم سخنان نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در مسجد فاطمه زهرا شهرک صدوقی طبس(١٣٩٧/١/۶):

#پــــروده۴

دکتر امیرحسنخانی در ابتدای سخنان خود ضمن اشاره به افتتاح پروژه عظیم #پروده۴ در اوایل سال ٩٧ گفت: پیگیری این پروژه در دوران نمایندگی اینجانب در دور هفتم مجلس، درسال ٨۵ و با همراهی امام جمعه مرحوم؛ #حجه_الاسلام_مهاجریان، آغاز گردید و به مراحل خوبی رسید اما با پایان نمایندگی در سال ٨۶ متاسفانه تا آغاز نمایندگی اینجانب در مجلس فعلی مسکوت ماند. خوشبختانه با پیگیری هایی که از آغاز مجلس دهم انجام دادیم مطالعات و مقدمات اجرای این پروژه نهائی گردید که در ساعات پایانی سال ٩۶ به من مراجعه کردند و موضوع گشایش LC پروژه را مطرح نمودند که با پیگیری اینجانب LC پروده۴ باز شد، در غیر اینصورت تمامی مراحل استارت پروژه به مدت ۶ ماه به تعویق می‌افتاد. تمام تاکید ما برای افتتاح این پروژه، اشتغالزایی آن است که چیزی حدود بیش از ١٠٠٠ نفر اشتغالزایی دارد و اکثر نامه های مردمی در بحث اشتغال است.

#ککـــــــ

افتتاح پروژه کک سازی یکی از وعده های انتخاباتی بنده بود که قول دادیم بزودی انجام می‌شود اما به دلایلی ازجمله ضعف مدیریتی مجموعه کک این مورد محقق نشد و طبق وعده‌ای که داده‌اند در سه ماهه اول سال ٩٧ این پروژه افتتاح می‌شود که امیدوارم مدیران مجموعه کک گزارشی در این خصوص به من ارائه دهند. برای افتتاح کک، حضور #دکتر_شریعتمداری- وزیر صنعت و معدن در افتتاح پروژه قطعیست که اگر امکان آن فراهم باشد از #دکتر_جهانگیری- معاون اول رئیس جمهور نیز دعوت خواهد شد.

#گــردشگــــری

در زمینه گردشگری مدیریت میراث فرهنگی طبس اقدامات خوبی را تاکنون انجام داده خصوصاً در زمینه اقامتگاه‌های بومگردی.

#راه_آهـــــن

در حیطه توسعه کمی و کیفی ریل و راه آهن طبس از آغاز روی کارآمدن #مهندس_ماسوری بعنوان مدیرکل راه آهن شرق اقدامات مناسبی صورت گرفته و بسیاری پروژه های دیگر نیز هست که در دست اجرا می‌باشد.

#بازآفــــرینی_شهــــری

متاسفانه طبس جزء شهرهای در طرح بازآفرینی پایدار شهری نبود و خوشبختانه یکی از مهم ترین دستآورد های سفر #دکتر_ایزدی- معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی به طبس این مورد می‌باشد که طی سفر #شهردار_طبس به تهران این مورد نیز در حال انجام است و مزایای ویژه‌ای برای طبس بهمراه خواهد داشت.

دکتر امیرحسنخانی در پایان، ضمن اشاره به مسائلی همچون؛ بیمارستان دوم طبس، دوبانده سازی ورودی‌ها و خروجی‌های طبس و تخصیص قیر رایگان، وصول ۶٠ میلیارد تومان بدهی شرکت زغالسنگ طبس از ذوب آهن اصفهان، تاسیس مرکز تحقیقات زغالسنگ کشور در طبس، اعتبارات روشنایی فرودگاه طبس و MRI بیمارستان طبس که توسط ایشان پیگیری شده است بیان داشت: انشاءالله بتوانیم #دکتر_آخوندی- وزیر راه و #دکتر_حجتی- وزیر جهاد کشاورزی را به منطقه بیاوریم.

✍پورمند
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن