معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس مطرح کرد ✅ حمایت

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس مطرح کرد

✅ حمایت از کالای ایرانی؛ بهترین راه عبور از بحران بیکاری

✅ راه‌اندازی پروده ۴ و کارخانه کک در راستای تحقق شعار سال

✅ برند یوز آسیایی نمونه‌ای کامل از تولید داخلی

سیدمهدی طلائی‌مقدم صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس در طبس، با توجه به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: نامگذاری شعار سال هرساله توسط رهبر معظم انقلاب نقشه راهی برای تمامی دوستداران نظام و دولت‌مردان است.

وی تصریح کرد: نامگذاری امسال به‌عنوان «حمایت از کالای ایرانی» فرصتی است که شهرستان طبس می‌تواند به‌خوبی از آن در بخش‌های مختلف استفاده کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس عنوان داشت: طبس خود یک شهر نمونه در زمینه اشتغال است و طبسی‌ها باید سعی کنند تا جایی که برایشان ممکن است در ابتدا از کالاهای تولید شهرستان و بعد از آن از کالاهای تولید داخل کشور استفاده کنند.
@eshkabar
طلائی‌مقدم با توجه به اینکه سوغات محلی و صنایع دستی طبس می‌تواند یک برند باشد، گفت: ما باید سعی کنیم سوغات محلی و صنایع دستی شهرستان را با برند «یوز آسیایی» در سطح ملی مطرح کنیم تا در کشور شناخته باشد و این خود به نوعی حمایت ویژه از کالای داخلی است.

وی ادامه داد: این شهرستان رتبه خوبی در ایجاد کاروانسراها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی داشته چراکه معتقدیم گردشگری می‌تواند به کمک اشتغال جوانان ما بیاید.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس با بیان اینکه ایجاد ژئوپارک نیز در این زمینه به ما کمک خواهد کرد، تصریح کرد: در این راستا خواهیم توانست دومین ژئوپارک ملی را در طبس داشته باشیم.

طلائی‌مقدم اظهار داشت: انجام اقدامات اساسی با هدف توسعه اقتصادی شهرستان و افزایش اشتغال از برنامه‌های سال ۹۷ در شهرستان طبس است و امیدواریم بتوانیم پروده ۴ و کارخانه کک را که چندین مرتبه دچار وقفه شده را به بهره‌برداری برسانیم و شاهد حمایتی دیگر از جوانان و سرمایه ایرانی باشیم.

وی با توجه به اینکه استقلال و خودکفایی و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و خوداتکایی منوط به ترویج فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی است، عنوان داشت: حمایت از کالای ایرانی مهم‌ترین راهکار حل مشکلات اقتصادی کشور است، چراکه وقتی در شرایط تحریم استکبار، محدودیت‌هایی برای کشور ایجاد می‌شود، راه برون‌رفت از آن حمایت از کالای ایرانی است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس اضافه کرد: به‌طور حتم مهم‌ترین راه‌حل کارساز و مؤثر برای ایجاد اشتغال، عبور از بحران بیکاری و جلوگیری از خروج سرمایه از کشور و رفتن آن به جیب کشورهای خارجی، حمایت از کالاهای ایرانی است.

طلائی‌مقدم با اذعان به اینکه باید این درک و فهم در تولیدکننده ایجاد شود که کالای باکیفیتی با قیمت و حاشیه سود متعارف تولید کند، افزود: از مواردی که مردم را به سمت کالاهای خارجی تشویق می‌کند، کیفیت پایین برخی کالای داخلی و همچنین قیمت تمام‌شده بالای برخی از این کالاها است و ازاین‌رو باید در کیفیت، قیمت و مرغوبیت کالا بیش‌ازپیش سعی داشته باشیم.

وی در خصوص حمایت از این کالای ایرانی، گفت: فرمانداری و شهرداری‌ها و نهادها و ارگان‌ها حمایت از کالای ایرانی را به‌عنوان استراتژی سرلوحه کارهای خود قرار خواهند داد و امیدواریم تولیدکنندگان کالاهای باکیفیت به مردم ارائه کنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در خصوص همکاری رسانه‌ها و فضاهای مجازی در خصوص تحقق شعار سال، افزود: قطعاً رسانه‌ها می‌توانند در تحقق شعار سال به دولتی‌ها کمک کنند و باید از فضای موجود حال حاضر به بهترین نحو استفاده و کالاهای مرغوب به مردم معرفی شود.
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن