#سوم_شعبان سالروز ولادت سرور و سالار شهیدان و اسوه آزادگان

#سوم_شعبان سالروز ولادت سرور و سالار شهیدان و اسوه آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، یادآور رشادت‌های آن حضرت در دشت #کربلا و روز عاشوراست، حرکتی عظیم که با اتکا به پیشینه‌ای معنوی و حماسی، باعث شد تا اسلام و شیعه در عصر حاضر در عرصه جهانی متعالی بماند.

در تاریخ بی‌نظیر انقلاب اسلامی سپاه پاسداران با الگوبرداری از فرهنگ ناب عاشورا، توانست تا ادامه دهنده مسیر حماسه حسینی در فتح قله‌های کربلایی باشد که تلاقی این تداوم در سال‌های نخستین انقلاب اسلامی، دوران جنگ تحمیلی و سال‌های سازندگی پس از آن به خوبی عینیت یافته است و به حق سالروز میلاد امام حسین (ع) روز پاسدار نام گرفته است.

بی‌شک امروز آزادگی و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون تلاش‌های خستگی ناپذیر نیروهای مکتبی و مومن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که با سرمشق‌گیری از فرهنگ عاشورایی امام حسین (ع) و بهره‌مندی از تجربیات سازنده جنگ تحمیلی، فتح این مسیر را همچون سال‌های مقدس جنگ تحمیلی هموار کردند.

ضمن #تبریک سالروز #ولادت_امام_حسین (ع) ، #روز_پاسدار را به همه نیروهای مکتبی و جان برکف #سپاه_پاسداران_انقلاب_اسلامی
بویژه #پاسداران_حوزه_مقاومت_بسیج ۲ #مالک_اشتر_و_فرماندهی_پرتلاش_و_دوست_داشتنی #جناب_سروان_خدابخشی که همواره بر دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی اهتمامی جدی ورزیده‌اند، #تبریک گفته و توفیق روزافزون این عزیزان را در سایه توجهات #حضرت_ولی‌عصر (عج)، از درگاه ایزد منان خواستاریم.

#فرماندهی_و_بسیجیان_پایگاه_مقاومت_بسیج_شهید_بهشتی_عشق_آباد
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن