بسم رب الشهدا و الصدیقین ➖ “سوم خرداد، نماد و

بسم رب الشهدا و الصدیقین

➖ “سوم خرداد، نماد و سنبل فرهنگ ایثار و مقاومت و یکی از صفحات برجسته و زرین تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است که به تعبیر حکیمانه بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران تنها فتح خاک نیست بلکه فتح عالی ترین ارزش های اسلامی و انسانی است و از همین منظر است که این روز برای همیشه در تاریخ استقامت و ایستادگی ملت غیور ایران اسلامی ماندگار شده است.

➖تقارن سالروز آزادسازی خرمشهر با ایام سراسر نور و قرآنی ماه مبارک رمضان ، تقارنی بامسمی و عمیق است چرا که آنچه در روز سوم خرداد در عملیات ظفرمندانه بیت المقدس رقم خورد در حقیقت بارقه‌ای از درس هایی بود که بر پایه اسلام و قرآن رقم خورده است و بویژه این روز بزرگ که برگرفته از فرهنگ رادمردی و ایستادگی عاشورای حسینی(ع) است . و به راستی که شهیدان والامقام، جانبازان سرافراز و ایثارگران گرانقدر با تمسک به مکتب آزادگی و فداکاری عاشورا، صحنه های بی بدیلی از عشق و ایمان به حضرت باری تعالی را به نمایش گذاشتند که برای همیشه در تاریخ قطور ایثار و نثار ماندگار خواهد شد.

➖سوم خرداد، گنجینه عظیمی از نماد فرهنگ اصیل اسلامی و خداشناسی و خداپرستی و ایستادگی و مقاومت و مبارزه با متجاوزین بویژه شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار به شمار می رود که می باید ابعاد مختلف آن برای همگان به ویژه نسل جوان به درستی و به صورت هنرمندانه تبیین و تشریح شود و وظیفه دستگاه های فرهنگی و تبلیغی در این عرصه، وظیفه‌ای سنگین و خطیر است. بزرگداشت سوم خرداد در حقیقت بزرگداشت غیور مردان مبارز و جان بر کف و مدافعان ارزشهای اسلامی، دین، ناموس و تمامیت ارضی کشور دلاور خیز ایران است که ریشه در فرهنگ اصیل حسینی و عاشورایی دارد.

➖اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام بویژه شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس، شهدای سوم خرداد و بسیجیان ارجمند و ارتشیان بزرگوار و بویژه به بزرگ پرچمدار نظام مقام معظم رهبری تبریک و تهنیت عرض می نمایم و موفقیت همگان را از درگاه حضرت دوست مسئلت دارم.

✍ #مهدی_مرادی
#رییس_شورای_اسلامی_شهرستان_طبس

@eshkabar
ارسال شده توسط:mohammadreza
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن