#تقدیر_تقویم افراد عادیست و #تغییر_تدبیر انسان های عالی هنرستان فنی امام

#تقدیر_تقویم افراد عادیست و #تغییر_تدبیر انسان های عالی

هنرستان فنی امام خمینی (ره) طبس در سال ۱۳۶۸ باعنوان هنرستان جوار معدن تاسیس گردید ودر حال حاضر بامساحتی بیش از ۱۶۰۰۰ مترمربع بزرگترین واحد آموزشی فنی وحرفه ای مدیریت آموزش وپرورش شهرستان طبس بوده و به عنوان رکورددار کسب عنوان رتبه اول تاسوم کشوری در مسابقات علمی _ عملی هنرستانهای سطح کشور مطرح می باشدو هم اکنون در سه رشته معدن ،برق(الکتروتکنیک)و ساختمان مشغول به تربیت حدود۲۰۰ هنرجومی باشد.
این آموزشگاه دارای تجهیزات آموزشی مناسب بارشته های مذکور از قبیل کارگاههای تخصصی ،آزمایشگاه، همچنین مجهز به خوابگاه ،سلف سرویس وامکانات رفاهی جهت هنرجویان غیربومی وروستایی می باشد.
درسالهای اخیر نگاه ویژه ای از سوی مسئولین و دانش آموزان به هنرستانها شکل گرفته است واز مهمترین دلایل آن می توان از یکسو به اثرگذاری بی نظیر نوع آموزشهای موجود در هنرستانها نسبت به سایر مدارس باتوجه به کسب مهارتها وتخصص لازم جهت مشاغل کوچک وبزرگ برشمرد و از سوی دیگر تربیت نیروهای ماهر و حتی کار آفرین برای دستیابی به توسعه کشور و تحقق سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴ دانست.
هنرستانهای فنی عنصر خودباوری وتوانمندی انجام کار فردی وگروهی را در جوانان پررنگ تر می کنند.
امکان ورود مستقیم هنرستانیها (در نظام جدید) به مقطع کارشناسی پیوسته سبب استقبال شدید از رشته های فنی وحرفه ای شده بطوریکه پیش بینی می شود در سال تحصیلی جدیدآمار هنرستانیها از مرز یک میلیون نفر در کشور بگذرد‌.
هنرستان فنی امام خمینی(ره) باتجربه ۲۹ ساله در تربیت نیروهای(دیپلم) فنی وکارآزموده در سال تحصیلی جدید (۹۸-۹۷) باحضور مهندسین ودبیران نامی شهرستان از علاقه مندان به تحصیل در رشته های فنی مذکور (در مقطع متوسطه دوم)بااولویت نخبگان پایه نهم شهرستان از اول تیرماه به دو صورت روزانه و شبانه روزی ثبت نام بعمل می آورد.
کسب اطلاعات بیشتر:
۳۲۸۲۳۲۲۰
۳۲۸۳۲۱۵۳
آدرس:بلوار امام رضا؛روبروی بیمارستان قدیم
معاونت اداره کل ومدیریت آموزش وپرورش شهرستان طبس
✍ هنرستان فنی امام خمینی(ره))
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن