نماز جمعه این هفته عشق آباد توسط حجت الاسلام و

نماز جمعه این هفته عشق آباد توسط حجت الاسلام و المسلمین  تکمیلی امام جمعه عشق آباد در روستای هودر برگزار شد

 ✅امام جمعه محترم دستگردان در خطبه اول نماز جمعه این هفته به مناسبت هفته عفاف و حجاب، حجاب را مایع آرامش و سلام جامعه دانست.

✅حجت الاسلام و المسلمین تکمیلی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته به دشمنی دشمنان از ابتدای انقلاب اشاره کردند و بیان داشتند اگر چه دشمن تمام توان خود را در همه عرصه های سیاسی اجتماعی و اقتصادی در مقابله با ایران آزمون اما این انقلاب روز به روز با عظمت تر و مقتدر تر گردید.
 ✅حجت الاسلام و المسلمین تکمیلی در ادامه مولفه های قدرت را استقلالِ نظامی و وابسته نبودن به قدرت‌های بیرونی دانست و افزود :. پیشرفت ایران در زمینه ساخت و تولید انواع موشک های بالستیک دوربرد زمین به زمین زمین به هوا و انواع موشک های دریایی و غیره کسب رتبه هفتم جهان در سامانه کامل پرتاب ماهواره و غیره موجب شده است که دشمنان ما تعرض به ایران را حتی در خیال خود نپروراند.
برخورداری از ذخایر انرژی به خصوص در حوزه نفتی و گازی از دیگر مولفه های قدرت ملی است

✅امام جمعه عشق آباد بدن داشتن هرگونه انعطاف در مقابل دشمن موجب گستاخی بیشتر آن می‌شود لذا مسئولین در مقابل باید هوشیار باشند  و به تعبیر مقام معظم رهبری مسئولان مراقب باشند از سهل انگاری، تنبلی، اشرافی‌گری، تکبر نسبت به مردم و تکیه به جایگاه چند روزه ریاستی اجتناب کنند.
✅ایشان راهکارهای مقابله را بیان داشتند:
۱. عمل به نسخه‌ی بی بدیل اقتصاد مقاومتی
۲. مبارزه جدی با پدیده قاچاق کالا
۳. حمایت معقول و واقعی از تولید داخلی
۴.  مدیریت واردات بی رویه و کالاهای غیرضروری
۵.  مدیریت مصرف
✳️دعوت امام جمعه دستگردان از مردم برای صرفه جویی در برق و آب

حجت الاسلام والمسلمین تکمیلی در نماز جمعه این هفته جای تاسف است که ما ایرانی ها حدود ۳ برابر مردم جهان برق مصرف می کنیم و به عبارتی ۸۰ میلیون نفری ایران تقریبا معادل یک کشور ۲۰۰ میلیون نفری برق مصرف میکند در کشور ما که مردم مسلمان و شیعه هستند و روایات و آیات متعددی در مذمت اسراف وجود دارد لذا باید نسبت به اصلاح الگوی مصرف توجه بیشتری داشته باشیم و در مصرف برق و آب توجه بیشتری کنیم
 ✳️گلایه امام جمعه عشق آباد از حوزه درمان تامین اجتماعی

حجت الاسلام تکمیلی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات تامین اجتماعی در کشور و البته در شهر عشق آباد بیان داشتند متاسفانه اگر چه مردم بخش دستگردان حق بیمه تامین اجتماعی را می‌پردازند ولی متاسفانه از خدمات درمانی تامین اجتماعی بی بهره هستند لذا سزاوار است مسئولین با توجه به بعد مسافت، زمینه استفاده از خدمات درمانی و دارویی تامین اجتماعی را در بخش دستگردان برای مردم خوب این منطقه  تسهیل نمایند.
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن