معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مطرح کرد: بحث آب در

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مطرح کرد: بحث آب در استان خراسان جنوی از اولویت های اساسی و جز دغدغه ها است و بجد دنبال می شود.

“سید مجتبی علوی مقدم” در جلسه شورای اداری بخش دیهوک بیان کرد : آب در استان خراسان جنوی از اولویت های اساسی و جز دغدغه ها است و دو موضوع را در مورد آب در دستور کار قرار دارد اولا موضوع وضع موجود آب، پایداری منابع، صرفه جویی ها و مدیریت آن است
مطلب دوم بحث انتقال آب است لذا بحث آب بجد دنبال می شود و قطعا این کار انجام خواهد شد.

✅به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس؛”سید مجتبی علوی مقدم” معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در جلسه شورای اداری بخش دیهوک با اعلام اینکه وظیفه ما در دستگاه های دولتی خدمت بی منت به مردم است افزود : من به عنوان معاون استاندار خودم را خادم مردم می دانم و وظیفه ام هست که حضور پیدا کنم در دورترین نقاط و مشکلات مردم را رسیدگی کنم و تا جایی که امکان دارد مشکلات مردم را حل و پیگیری کنیم و جایی هم که از دست ما خارج است انشالله مردم بر ما ببخشند ولی این اطمینان را به آنان می دهیم تمام تلاش و جدیت به کار میگیریم و انشالله کوتاهی نخواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در دوره جنگ اقتصادی قرار داریم تصریح کرد می بایست از حداقل ظرفیت ها حداکثر استفاده را ببریم.

معاون استاندار با اعلام اینکه شهر دیهوک ظرفیت های خوبی دارد افزود : شهرهایی که در مسیر ترانزیت قرار دارند اگر فقیری درون آن باشد بایست علامت سوال گذاشت و باید از ظرفیت ترانزیتی استفاده و برای مردم آن منطقه ثروت ایجاد کرد و این مهم باعث اشتغال پایدار خواهد شد.

“سید مجتبی علوی مقدم ” ضمن تشکر از پیگیری های مجددانه مدیرعامل شرکت گاز استان برای حل مشکل گاز بخش دیهوک افزود : امیدوارم در بازه زمانی مشخصی کار انتقال گاز به شهر دیهوک از طریق شبکه انجام و مورد افتتاح قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مدیران بایست همپوشانی با یکدیگر داشته باشند خاطر نشان کرد بجای تقابل و کار یکدیگر را خنثی کردن کار یکدیگر را تقویت کنیم و به قوانین و مقررات یکدیگر احترام بگذاریم مطمئن باشید این همراهی و همدلی خیر و برکات بسیاری را در پی خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ابراز داشت : مجتمع آبرسانی کویر که مورد بازدید قرار گرفت امید است تا هفته دولت به مرحله بهره برداری برسد.

وی همچنین با اشاره به پروژه نیمه تمام دیوار ساحلی شهر دیهوک و پل خیابان امام رضا این شهر افزود : مقرر شد جلسه با حضور مسئولان و متولیان مربوطه در دفتر فنی استانداری برگزار و با همفکری و همدلی برای رفع مشکل تلاش شود.

علوی مقدم با بیان اینکه در بحث طرح جامع شهر کاری که مهندس جعفری مدیر کل راه و شهرسازی استان و همکارانشان انجام دادند جهادی بود افزود : خوشحالیم که وضعیت مسکن آینده جوانان این شهر حل شد و خوشبختانه برای تمام موضوعات از جمله درامد های پایدار شهرداری در این طرح نیز فکر و تصمیم گیری کردیم.
وی همچنین از جناب اقای نصر ابادی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان برای بحث سند زمین چاه آب و همچنین برای برنامه ریزی پارک جنگلی تقدیر و تشکر نمود.

معاون استاندار تصریح کرد : موضوع واگذاری مدیریت آب شهر دیهوک از روستایی به شهری با قول مساعد جناب آقای هاشمی مقدم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان ظرف چند ماهه آینده انجام خواهد شد با شرط اینکه پنج روستای قوام آباد، رضویه، چکاب، عباس آّباد چکاب، قمبر آباد نیز در دستور کار شرکت آب و فاضلاب شهری قرار گیرد.
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن