مدیرکل راه آهن شرق: امسال بیش از ۲۲

مدیرکل راه آهن شرق:

امسال بیش از ۲۲ هزار نفر ساعت دوره آموزشی در راه آهن شرق برگزار شده است

مدیرکل راه آهن شرق گفت: به منظور ارتقای سطح دانش فنی وعلمی پرسنل، درچهارماهه ماهه ابتدای سال بیش از ۲۲ هزار نفر ساعت دوره آموزشی در بخش های مختلف توسط واحد آموزش اداره کل راه آهن شرق برگزار شده است.

✅ به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شرق: حسن ماسوری با بیان اینکه آموزش هزینه نیست بلکه سرمایه گزاری است گفت: به همین منظور در راستای ارتقای سطح دانش علمی، فنی و تخصصی پرسنل برگزاری دوره های مختلف آموزشی را در دستور کار قرار داده ایم بنحوی که در چهار ماهه ابتدای سال جاری ۲۲ هزار و ۴۱۲ نفرساعت دوره آموزشی در این اداره کل برگزار شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۷ هزار و ۱۶۶ نفرساعت دوره آموزشی برگزار شده بود از رشد ۲۳.۴ درصدی برخوردار است.
وی افزود: برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و بازآموزی همچون سوزنبانی، متصدی ترافیک، لکوموتیورانی، سرمانورچی، اطفاء حریق، مقررات عمومی سیروحرکت، ATC از جمله این کلاس ها می باشد که در ایستگاه های راه آهن طبس و تربت حیدریه برگزار شده است.
وی اظهار داشت: برگزاری دوره های تخصصی حمل و نقل ریلی از برنامه های آموزشی دراز مدت این اداره کل است که با توجه به نیاز وضرورت ، کلاس های مربوطه تشکیل وآموزش های لازم توسط متخصصین و اساتید مربوطه به پرسنل ارائه خواهد شد.
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن