#سالگرد_شهادت_شهید_روح_الله_علی_پور آنها که در راه خدا هجرت کردند، و از خانه

#سالگرد_شهادت_شهید_روح_الله_علی_پور

آنها که در راه خدا هجرت کردند، و از خانه های خود بیرون رانده شدند،و در راه من آزار دیدند،و جنگ کردند و کشته شدند، سوگند یاد می کنم، که گناهان آنها را می بخشم و آنها را در بهشتهائی که زیر درختان آن نهرها جاری است، وارد می کنم این پاداشی است از طرف خداوند، وبهترین پاداشها نزد پروردگار است.

#زندگی_نامه_شهید

در صبحگاه اول فروردین ماه سال ۱۳۶۰ در یک خانواده ی مذهبی و متدین در یکی از روستاهای دستگردان کودکی دیده به جهان گشود که به عشق امام امت (ره) و علاقه ی وافر خاندان او به ایشان، او را روح الله نامیدند.

روح الله دوران طفولیت خود را در کنار پدر و مادر متعهد سپری کرد و در سن ۷ سالگی وارد دبستان شد و دوران تحصیل خود را تا کلاس چهارم دبیرستان ادامه داد.

در سال ۱۳۷۷ پدر زحمتکش خود را در یک حادثه ی ناگهانی از دست داد. و از آن به بعد رسالت و وظیفه ی وی جهت تأمین مایحتاج زندگی خانواده و امرار معاش سنگین تر گردید.

نزدیک به دو سال بعد از رحلت پدر در تاریخ ۱۸/۱/۱۳۷۹  جهت انجام خدمت وظیفه ی سربازی عازم شیروان و بلافاصله بعد از اتمام دوره آموزشی جهت نزدیک بودن به مادر و کمک به ایشان در امور معیشتی با همکاری مسئولین نیروی مقاومت بسیج، محل خدمتش را حوزه ۲ مقاومت بسیج عشق آباد انتخاب و در آن جا مشغول خدمت شد.

حضور پرشور و مرتب در محافل مذهبی خاصه روضه ی امام حسین علیه السلام در ماه محرم و شهادت امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام در ماه رمضان داشت علاقه ی شدیدش به شرکت در زیارت عاشورای هفتگی هیئت رزمندگان اسلام عشق آبادآنچنان می نمودکه این عاشق دلباخته همچون ذره ای است که هر چه سریعتر می خواهد به آفتاب جهان تاب بپیوندد

تا این که در نیمه شب مورخه ۱۳/۱۰/۱۳۷۹ این عاشق معبود در سنگر مقدس #بسیج عشق آباد و در حین انجام خدمت وظیفه توسط انسانی شقی فرقش شکافته و به درجه رفیع #شهادت نایل شد.

#روحش_شاد_و_یادش_گرامی

پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی عشق آباد
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن