‍ پیام محمدعلی شیردل بخشدار دستگردان به مناسبت هفته شوراهای

‍ پیام محمدعلی شیردل بخشدار دستگردان به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش.
باسمه تعالی
اگر کشور و ملتی خواهان عزت مادی، برتری سیاسی، پیشرفت علمی و آبادانی است باید به آموزش و پرورش به عنوان کار بنیادی توجه جدی کند. مقام معظم رهبری (مد ظله العالی).
تعلیم و تربیت نسل آینده مسئله ای نیست که تنها یک دستگاه متولی داشته باشد و اداره دستگاه عظیم تربیت نیروی انسانی بدون مشارکت آحاد مردم و مسئولان هیچگاه به شایستگی انجام نخواهد شد. شوراهای آموزش و پرورش تجلی مشارکت مردم و مسئولان در امر مقدس تعلیم و تربیت است. شوراهای آموزش و پرورش ابزاری برای عمومی کردن مسائل آموزش و پرورش و چارچوبی قانونمند برای بهره برداری از تمام ظرفیت های جامعه در جهت هموار کردن مسیر پیشرفت جوانان و آینده سازان کشور می باشد.
مشارکت جویی مردم شریف و فهیم بخش دستگردان در همه زمینه ها به ویژه در عرصه تعلیم و تربیت ستودنی است. لذا اینجانب ضمن گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش ( به عنوان جلوه‌گاه مشارکت هدفمند مردم و مسئولان محلی در نظام تعلیم و تربیت اسلامی) لازم می دانم از احساس مسئولیت، همکاری و مشارکت فراگیر فرهنگیان عزیز، اولیای محترم، خیرین و معتمدین گرانقدر و کلیه دستگاههای اجرایی که هر یک به نحوی در امر مقدس و خطیر تعلیم و تربیت یاریگر اداره آموزش و پرورش منطقه دستگردان بوده‌اند و بستر موفقیت ها و افتخارآفرینی های فراوان فرزندان این مرز و بوم را فراهم نموده اند صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.
سربلندی همگان را در جهت تحقق اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت اسلامی از درگاه خداوند متعال خواهانم.
✍محمدعلی شیردل بخشدار و رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه دستگردان
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن