وقاحت آمریکا کار FATF را تمام کرد؛ رد لوایح مدعی

وقاحت آمریکا کار FATF را تمام کرد؛ رد لوایح مدعی مبارزه با تروریسم در مجمع تشخیص قطعی شد/ دولت از همصدایی با آمریکا توبه کند

بالاخره موضوع پذیرش یا رد لوایح مرتبط با گروهFATF تعیین تکلیف شد اما نه در مجمع تشخیص که در کاخ سفید!

جدال و بحث بین غرب گرایان حامی لوایح استعماری و منتقدان ماه ها به طول انجامیده اما کاخ سفید اینبار آب پاکی را روی دست غرب گرایان ریخت.

بعد از اینکه رئیس جمهور آمریکا مردم ایران را “ملت تروریست” معرفی کرد حالا با اضافه کردن سپاه پاسداران به لیست گروه های تروریستی فرزندان ملت را نیز تروریست خواند.

در حالی برای اولین بار نیروی نظامی یک کشور در لیست گروه های تروریستی قرار گرفته است که غرب گرایان و در راس آنها دولت و وزارت خارجه منتقدان FATF را متهم به همصدایی با تروریست ها میکردنند و خواسته های اروپا و آمریکا از ایران را در راستای مبارزه با تروریسم نشان میدادند! اما آمریکا در اقدام امروز خود صحنه را شفاف کرد و نشان داد که مدافعان امنیت ایران را هم تروریسم میداند و در پی ضربه زدن به آن از طریق گروه استعماری FATF هستند. به نظر میرسد این اتفاق عملا باعث خالی شدن دست غرب گرایان و رد شدن قطعی لوایح استعماری شده است.

حال باید پرسید کسانی که با تخطئه کردن اقدامات سپاه پاسداران در پرتاب موشک و یا کمک رسانی به مردم سیل‌زده به همصدایی با صدای پر از کینه آمریکا دست زده بودند و در آخرین مورد ناخواسته برای تحریم حافظان منافع ملی و امنیت کشور تلاش کرده اند حاضر به عذرخواهی و توبه خواهند شد؟
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن