بسم الله الرحمن الرحیم إنّ الله تعالی یحبّ مِن العاملِ إذا

بسم الله الرحمن الرحیم

إنّ الله تعالی یحبّ مِن العاملِ إذا عَمِلَ أن یحسِن.

خداوند، دوست دارد که هر کارگزاری که کار می کند، نیکو کار کند.

کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند و بی شک همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی نشات گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی است و در هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود توسعه و پیشرفت رونقی دو چندان خواهد یافت.
کار، در حقیقت سنبل و نماد عزت و بالندگی فرد و جامعه است و هر اجتماعی که فرهنگ کار و تلاش و خدمت در آن جاری باشد، جامعه ای موفق و خودکفا خواهد بود.بی تردید کارگران از شریف ترین انسان های اجتماع هستند.

روز جهانی کار و کارگر فرصت مغتنمی برای تکریم و نکو داشت مقام رفیع کار و مجاهدت و قدردانی شایسته از خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران شریف، مؤمن و صبور ایران اسلامی است.

اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات تلاش گران عرصه آبادانی بخش دستگردان  ، فرا رسیدن روز کارگر را به جامعه کارگری زحمتکش بخش دستگردان  که با خلاقیت و تلاش شبانه روزی خود زمینه توسعه و آبادانی همه جانبه کل بخش  را فراهم می نمایند تبریک گفته و با آرزوی توفیق و سربلندی همه این عزیزان، امیدوارم در سالی که مزین شده به رونق تولید  ، با حرکت جهادگونه این قشر عظیم و با خلاقیت و نوآوری شاهد تولید بیشتر و پیشرفت روزافزون ایران سرافراز اسلامی و بخش دستگردان  باشیم .
با تشکر
محمود ملکی
شهردار عشق اباد
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن