جلسه کارگروه مدیریت بحران در حوزه مخابرات و ارتباطات برگزار

جلسه کارگروه مدیریت بحران در حوزه مخابرات و ارتباطات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی جلسه کارگروه مدیریت بحران با حضور کارشناس مدیریت پروژه های فنی شرکت ارتباطات سیار، معاون منطقه ، مدیران و کارکنان به منظور آمادگی لازم در مواجهه با بلایای طبیعی برگزار گردید.

در ابتدای جلسه پویان صدر جانشین کمیته مدیریت بحران ضمن خوشامدگویی و تشکر از اعضای کارگروه مدیریت بحران در پیشگیری از بحران در حوادث احتمالی اخیر بر اهمیت ارتباطات ایمن در شرایط بحرانی تاکید کرد و گفت: ارتباطات حلقه تکمیل کننده مدیریت صحیح در زمان بحران است لذا ضروریست اعضای کمیته ضمن بهره گیری از آموزشهای مناسب راهکارهای پیشگیری و کاهش بحران را بیان نمایند سپس گزارشی از عملکرد کمیته مدیریت بحران مخابرات منطقه ارائه نمود .
در ادامه سیدامین کاظمی کارشناس مدیریت پروژه های فنی شرکت ارتباطات سیار ضمن ارائه دستورالعمل طرح اضطرار به تشریح مدیریت اضطرار،مدیریت استرس ،مدلهای مدیریت بحران و اقدامات واکنش به ریسک پرداخت و تصریح کرد: علم و دانش مدیریت با ارائه چارچوب هایی برای تصمیم گیری، سعی دارد این حوادث را به بهترین نحو کنترل کند و یکی از نخستین مدل های برنامه ریزی برای شریط بحران، برنامه ریزی مبتنی بر سناریو بوده است.
در پایان با برگزاری مانور فرضی آمادگی و توان مجموعه مخابرات منطقه در عبور از شرایط ویژه ناشی از قطع احتمالی ارتباطات مورد تمرین و ارزیابی قرار گرفت.
روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن