خسارت سیل به حدود ۱۹۵۰ متر از شبکه خطوط انتقال

خسارت سیل به حدود ۱۹۵۰ متر از شبکه خطوط انتقال و توزیع اب بخش دستگردان

به گزارش روابط عمومی امور آبفار طبس، در سه نوبت سیل اخیر به ۱۹۵۰ متر از شبکه های آب در سطح بخش خسارت وارد گردیده است.

از این میزان حدود ۳۰۰ متر آن باقی مانده که ۲۰۰ متر در روستای کویرکاج و مابقی در روستای قائمیه بوده و مابقی آن توسط نیروهای پیمانکار و پرسنل امور آبفار مرتفع گردیده است.

پس از سیل ۲۵ و ۲۶ فروردین ۹۸ و انسداد شبکه انتقال آب از چشمه به روستاهای کلاته رضا قلی و کویر کاج به طول۹۰۰۰ متر بیش از۸۷۰۰ متر آن رفع و مابقی آن نیز در دست بازگشایی می باشد.

در طول این مدت و پس از بازگشایی مسیر راه توسط عوامل زحمتکش راهداری بلافاصله توسط تانکر سیار آبرسانی به روستای کویرکاج به صورت ۲ سرویس در هفته و حدود ۳ برابر بیشتر از میانگین مصرفی انجام گردیده و تا رفع کامل این روال ادامه خواهد داشت.

پس از سیل ۲۵ و ۲۶ فروردین ماه در منطقه قائمیه خطوط انتقال آب مجتمع زمزم دچار مشکل گردید که به دلیل شرایط خاص ایجاد شده امکان نزدیک شدن ماشین آلات جهت رفع مقدور نبوده و پس از حدود ۱۰ روز امکان بکارگیری ماشین آلات و اصلاح مق خسارت سیل به حدود ۱۹۵۰ متر از شبکه خطوط انتقال و توزیع اب بخش دستگردان امکان نزدیک شدن ماشین آلات جهت رفع، مقدور نبوده و پس از حدود ۱۰ روز امکان بکارگیری ماشین آلات و اصلاح مقدور شد که بلافاصله نسبت به تعویض لوله های آزبست اقدام و آب به جریال افتاد که متاسفانه در روز بعد مجدد در قسمتی دیگر از شبکه دچار شکستگی شد که ان شاالله در روزهای آتی این مشکل نیز مرتفع خواهد شد.
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن