♦️فرمانده انتظامی تهران بزرگ: نجفی مجوز حمل سلاح نداشت/ یک‌

♦️فرمانده انتظامی تهران بزرگ: نجفی مجوز حمل سلاح نداشت/ یک‌ ساعت‌ونیم پس از قتل مشغول جمع‌کردن مدارک بود/ وی سابقه خودکشی نداشته است

سردار رحیمی :
محمدعلی نجفی از سال ۹۴ مجوز حمل سلاح نداشته است.
در دقایق نخست متوجه شدیم قتل توسط آقای نجفی صورت گرفته است
قرائن و شواهد، تماسها، اطلاعات به دست آمده از فرزند‌خوانده و راننده وی را به دست آوردیم و نگران بودیم وی به خود لطمه بزند، ۶ نقطه حضور وی شناسایی شد، یک نقطه قم و یک نقطه ویلای وی بود.
در نهایت یکی از تیمها وی را در خیابان وحدت اسلامی مشاهده کرد، آقای نجفی مردد بود که در نهایت به داخل آگاهی منتقل شد.
فیلم و تصاویری از وی منتشر شد که در آن لحظه در حال بررسی‌ اولیه و بازجویی اولیه از وی بودیم، بازجویی تا لحظه افطار ادامه پیدا کرد. فیلمی که منتشر شد مربوط به پیشافطار نبود، خود گزارشگر ساعت ۹ شب رسید، لحظات صرف چای وی و پلیس مربوط به بعد از افطار بود، افسر بازجوی ما با زبان روزه کار را ادامه داد. برای ما فرد فرقی نمی‌کند و در جایگاه قاتل است.
زمانیکه متهم دستگیر شد، وی به جرم خود اعتراف کرد و طبیعتاً همواره در برخوردها اعلام می‌کنیم که رفتارمان همواره با رافت، رحمت و اقتدار است، برای سایر متهمان نیز رفتارمان همین است و فرقی نمی‌کند. رفتار پلیس بر مبنای قانون و شرع است، لحظه‌ای که وی دست داد، لحظات آخر بازجویی بود. وی در خیابان توسط همکاران دستگیر شد، کار بازجویی، اخذ اعترافات و … در کمتر از دو، سه ساعت انجام می‌شد.
دست نزدن به آلات قتاله مربوط به زمانی است که تحقیقات به جمع‌بندی نرسیده است، زمانی که خبرنگار آن کار را کرد مربوط به بعد از این اتفاقات و انجام تحقیقات بود.
در همان ابتدای بررسی صحنه، نامه کوتاهی توسط وی کشف شد که اقرار به قتل نوشته شده بود
آقای نجفی حدود یک ساعت و نیم داخل منزل بود، مدارک را جمع کرد و سپس از خانه خارج شد، تقریباً از ساعت ۱۲ رسانه‌ها مطلع قتل شدند
وی بعد از قتل، به قم رفت و سپس به تهران بازگشت.
وی سابقه خودکشی نداشته است./تسنیم
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن