‍ دیدار سرپرست مخابرات منطقه با استاندار خراسان جنوبی به

‍ دیدار سرپرست مخابرات منطقه با استاندار خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی، حسن آذری نصرآباد سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی روز دوشنبه مورخ ۲۰خرداد ۹۸ ضمن حضور در دفتر محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی با ایشان دیدار و گفتگو نمود.
در این دیدار ، استاندار انتصاب شایسته آذری را به سمت جدید تبریک ، و برای ایشان آرزوی توفیقات روز افزون و سربلندی نمود. وی ادامه داد یکی از اصلی ترین لوازم و پیش نیازهای توسعه پایدار در دنیای امروز بهبود و ارتقای شاخص های مخابراتی و ارتباطی است تا شاهد تحولات و فعالیت های چشمگیری در حوزه ارتباطات استان باشیم. وی همچنین ضمن ارائه توصیه های لازم در خصوص بحث مدیریت به اهمیت مردمداری و پیگیری نیاز و درخواستهای به حق آنها اشاره نمود و افزود تکریم ارباب رجوع و میز خدمت باید از اصلیترین اولویت های ما در استان به منظور خدمت رسانی بیشتر و رفع دغدغه مردم باشد که این امر همت و تلاش بیش از پیش مسئولین استان را می طلبد.
سپس آذری سرپرست مخابرات منطقه دراین دیدار ، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ارتباطات استان در خصوص بسترهای ارتباطی به بیان عملکرد و دستاوردها و برنامه های آتی مخابرات منطقه پرداخت و گفت: با ایجاد بستر های جدید مخابراتی به دنبال ارائه خدمات نوین و با کیفیت بالاتر به مشترکین هستیم. همچنین وی ضمن اعلام آمادگی هرگونه تعامل و همکاری با دستگاههای مختلف عنوان نمود که کلیه توان و امکانات شرکت مخابرات در اختیار توسعه همه جانبه و توسعه بازار ICT استان خواهد بود.
آذری ادامه داد :جلب رضایت مشتریان از اولویت های اصلی مخابرات منطقه می باشد و تلاش مجموعه مخابرات براین است که در مسیر توسعه ارتباطات قدم بردارد و گره گشای کار مردم باشد انشاءا…
روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن