‍ امام جمعه عشق آباد :اصل آزادسازی منطقه حفاظت شده

‍ امام جمعه عشق آباد :اصل آزادسازی منطقه حفاظت شده بدون دلیل کار غلطی است و انتخاب منطقه محروم دستگردان کار #غلط_اندر_غلط است
حجت الاسلام و المسلمین تکمیلی امام جمعه عشق‌آباد در خطبه دوم نماز جمعه این هفته بیان داشتند در طول تاریخ دشمنان جریان حق از راه تهدید تطمیع از فریب سعی در تغییر محاسبات جریان حق داشته اند
امروزه آمریکا به عنوان سمبل مستکبرین عالم از راه تهدید ملت ها و انقلاب اسلامی وارد شد و چون با مقاومت ملت مسلمان روبرو شد به راه تطمیع روی آورده و اینگونه وانمود می کند که اگر با آمریکا باشید دنیای شما خوب خواهد شد.
امام جمعه دستگردان ضمن بیان اینکه قدرت پوشالی آمریکا دچار افول موریانه ای شده است، بیان داشتند مقاومت و ایستادگی مردم ما موجب شد آمریکا از تهدیدهای توخالی به التماس برای مذاکره روی بیاورد.

حجت الاسلام تکمیلی عزت امروز انقلاب اسلامی را در تاریخ چند هزار ساله ایران بی سابقه دانستند و بیان داشتند کجا در تاریخ ایران سابقه دارد که دشمنان برای مذاکره با ملت ایران واسطه بفرستند و شماره تلفن بدهند و التماس کنند و رهبر عزیز این مملکت بگوید “من رئیس جمهور آمریکا را شایسته مبادله هیچ پیامی نمی دانم و هیچ پاسخی هم به او ندارم و نخواهد داد”

#کار_غلط_اندر_غلط

حجت الاسلام حسین تکمیلی در بخش پایانی سخنان خود در نماز جمعه این هفته عشق‌آباد بیان داشتند؛ شنیده شده برای خروج از منطقه حفاظت شده ای در شهرستان فردوس، برخی از مسئولین تصمیم گرفته اند منطقه‌ای را در بخش دستگردان به عنوان منطقه حفاظت شده معرفی کنند.
اصل آزادسازی منطقه حفاظت شده بدون دلیل کار غلطی است و انتخاب منطقه محروم دستگردان کار #غلط_اندر_غلط است
مردم ما به هیچ عنوان چنین تصمیمی را نمی پذیرند و نخواهند پذیرفت و بهتر است مسئولین به جای این کار تصمیم عاقلانه ای بگیرند.

حجت الاسلام تکمیلی از نماینده محترم مجلس و استاندار محترم تقاضا کردند این موضوع را با حساسیت بیشتری بررسی و حل و فصل نمایند
عشق آباد خبر
@eshkabar
فایل صوتی خطبه دوم نماز جمعه ۲۴ خرداد ۹۸ عشق اباد
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن