‍ دیدار و گفتگوی سرپرست مخابرات منطقه با معاون سیاسی

‍ دیدار و گفتگوی سرپرست مخابرات منطقه با معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی، سرپرست مخابرات منطقه ، در راستای تحقق اهداف سازمانی با معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری روز دوشنبه مورخ ۹۸/۰۴/۰۳ دیدار و گفتگو نمود.
در این دیدار حسن آذری نصرآباد سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی، به تشریح خلاصه ای از عملکرد، حیطه وظایف و اختیارات مخابرات استان پرداخت وادامه داد: امروز توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان زیرساخت تمام بخش های کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است ،وی مهمترین وظایف مخابرات توجه بیشتری به فراهم سازی زیر ساخت های لازم در استان دانست و بیان کرد با تعامل و تمام توان و ظرفیتهای شرکت (اعم از نیروی انسانی فعال و دارای تخصص و مهارت های لازم و تجهیزات ) جهت توسعه همه جانبه بخشهای مختلف براساس ضوابط شرکت مخابرات ایران تلاش خواهیم نمود.
وی با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات و پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری اعلام آمادگی نمود که همچون گذشته تمام پتانسیل مخابرات در فراهم سازی بستر مورد نیاز ارتباطی جهت برگزاری انتخابات را بکار خواهد گرفت.
سپس معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری نیز ضمن خوشامدگویی و تبریک انتصاب ایشان و تشکر از خدمات مدیریت و کارکنان مخابرات منطقه رهنمودهای لازم را جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم و توسعه و شکوفایی صنعت ارتباطات در استان ارائه کرد.
روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن