✅پیام تبریک مهندس زارع نیا رئیس اداره صنعت، معدن و

✅پیام تبریک مهندس زارع نیا رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طبس
به مناسبت فرارسیدن روز صنعت ومعدن؛

همه ساله دهه ابتدایی تیرماه با روز ملی اصناف آغاز و با روز دهم تیر ماه که بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز صنعت و معدن نامیده شده است،خاتمه می یابد.
شکی نیست که محور توسعه و محرکه اقتصادی شهرستان در سه ضلع صنعت معدن و تجارت محصور گردیده و نقش بی بدیل اصناف و صنعتگران و معدنکاران در برهه حساس کنونی بیش از پیش نمایان گردیده است.

شهرستان طبس به عنوان بزرگترین شهرستان خاورمیانه و دارای تنوع مواد معدنی مهم و همچنین با دارابودن بیشترین میزان ذخایر زغالسنگ کشور نقش بسزایی در توسعه معدن و صنایع مرتبط ایفا میکند. تریدی نیست که تکیه بر توانمندی‌های صنعتی و معدنی از اساسی‌ترین عناصر جریان توسعه اقتصادی شهرستان،استان و کشور محسوب می‌شود. توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط و صنایع مرتبط با پتانسیل های شهرستان مسیر درست صنعتی شدن شهرستان را فراهم خواهد نمود.یقیناً توسعه و گسترش سازمان یافته واحدهای تولیدی و معدنی می‌تواند در پیشرفت سراسری اقتصاد و تولید و اشتغال در کشور نقش تعیین کننده‌ای داشته باشد.

اینجانب با گرامیداشت دهه تولید ضمن تشکر از اصناف شهرستان بخاطر حمایت ها و مشارکتشان در توزیع اقلام تنظیم بازار شهرستان، روز صنعت و معدن را به کلیه صنعت‌گران، معدن‌داران و کارگران زحمتکش و غیرتمند  شهرستان بزرگ طبس و پایتخت صنعت زغالسنگ کشور تبریک عرض می‌کنم.

امید دارم تا درسالی که به‌نام رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده، شاهد حمایت بیشتر تمامی بخش‌های اجرایی شهرستان،استان و کشور از این قشر پرتلاش بوده و با استعانت از خداوند قادر متعال، آغازگر فصل نوینی باشیم که اعتلای ایران اسلامی و شکوفایی اقتصاد و تجارت از ثمرات شیرین آن باشد.

✍ محمود زارع نیا رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طبس
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن