#توقع_امام‌جمعه_از_مسئولان / #گلایه حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی از بی‌مهری به

#توقع_امام‌جمعه_از_مسئولان / #گلایه حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی از بی‌مهری به شوراها توسط دولتمردان/ #تقدیر_امام‌جمعه طبس از برخی #مسئولان_استان

حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدی در نشست صمیمی با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرستان طبس از تلاش، پیگیری و دغدغه‌های بحق این مجموعه تشکر کرد و همدلی و هماهنگی خوبی که در شورای اسلامی شهرستان وجود دارد را مورد تقدیر قرار داد.

امام‌جمعه طبس یادآور شد: در طول هفته معمولا برخی از مطالبات مردم و شهرستان به طور حضوری یا تلفنی توسط آقای مرادی و آقای امینی روسای محترم شورای اسلامی شهرستان و شهر به حقیر منتقل می شود و برحسب ضرورت پیگیری‌هایی هم صورت می گیرد و از این پس نیز هر مطالبه و درخواست بحق مردمی که توسط هرکدام از عزیزان شوراها مطرح شود بلافاصله پیگیری لازم انجام خواهم داد.

دکتر محمدی درباره برخی مطالبات و مشکلاتی که توسط اعضای شورای اسلامی شهرستان مطرح گردید؛ توضیحاتی بیان و برخی پیگیری‌هایی که توسط امام جمعه در هفته‌های گذشته انجام داده را ارائه کرد.

امام جمعه طبس با اشاره به دغدغه های بحق مردمی در #حوزه_بهداشت_و_درمان و پیگیری هایی که در تهران و مرکز استان خراسان جنوبی انجام داده؛ اظهار امیدواری کرد با تدوام پیگیری‌های میدانی شاهد تحقق برخی مطالبات مردمی باشیم.

وی در ادامه جلسه با توجه به دغدغه ی مطرح شده توسط اعضای شورای اسلامی شهرستان، از این که به شوراها بی‌توجهی‌هایی می شود و بعنوان نمایندگان مردم شهرستان ، از سوی دولت مردان، مورد #بی‌مهری‌هایی در تصمیم گیری‌ها قرار می گیرند؛ ابراز #گلایه کرد و متذکر شد: مدیران دولتی به احترام مردم به مشورت نمایندگان مردم توجه نموده و #مطالبات و دغدغه های #بحق_شوراها را مدنظر و پیگیری قرار دهند.

حجت الاسلام و المسلیمن محمدی تاکید کرد: قطعا شوراها بعنوان بازوان اصلی دولت مردان و رابط بین مردم و مسئولین باید مورد تکریم و مشورت مدیران و دولت مردان باشند تا امور مردم تسهیل گردد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت استراتژیک شهرستان و ورود و خروج قریب به ۱۰ میلیون مسافر و زائر در طبس؛ می طلبد تا مدیران استان #نگاه_ویژه‌ی_فراشهرستانی به طبس داشته باشند که لازم می دانم از اهتمام ویژه و نگرش والای #نماینده_محترم_ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی، #استاندار_محترم و برخی مدیران عالی استان بویژه #مدیرکل محترم #صداوسیما که چنین نگرش و دیدگاه قابل تحسینی باتوجه به موقعیت و شرایط ویژه طبس دارند؛ تشکر نمایم.

⭕️ #فرماندار_جدید طبس #فارغ_از_سیاسی‌کاری و #بدور_از_حاشیه‌ باشد؛ با وی #همراهی_می‌کنم.

امام جمعه طبس اظهار امیدواری کرد: با انتصاب #فرماندار_جدید_طبس در سالجاری که انتخابات در پیش است و در آن ایام دامنه خط کشی‌های سیاسی شدت می گیرد؛ #فارغ_از_سیاسی‌کاری و عدم ورد به حاشیه ها براساس خطوط قرمز نظام و انقلاب و آرمان های والای امام راحل و شهدای گرانقدر و مقام معظم رهبری در راستای توسعه همه جانبه شهرستان گام برداشته شود.

دکتر محمدی تاکید کرد: قطعا هر مدیری که در شهرستان با این رویکرد کار کند؛ بنده باتمام توان در کنارش خواهم بود و در طول یکسال گذشته هم فارغ از نگاه های سیاسی اینگونه عمل شده و این حقیقت اثبات شده است.
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن