♦کشف ۳۴۸ کیلو تریاک و حشیش در عملیات مشترک پلیسی فرمانده

♦کشف ۳۴۸ کیلو تریاک و حشیش در عملیات مشترک پلیسی

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: در عملیات مشترک مأموران انتظامی شهرستان “طبس” و پلیس خراسان رضوی ۳۴۸ کیلو و ۷۰۰گرم تریاک و حشیش کشف شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سردار “مجید شجاع”در تشریح این خبر اظهار داشت: روز گذشته با دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله سنگین مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهای عبوری استان بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: مأموران انتظامی شهرستان طبس با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی هنگام گشت زنی و کنترل محورهای عبوری، خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند.

وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودرو ۲۰۰کیلو و ۹۰۰گرم تریاک و ۱۴۷کیلو و ۸۰۰گرم حشیش کشف کردند که در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار شجاع در پایان ضمن تقدیر از همکاری فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی،خاطر نشان کرد: استمرار عملیات مشترک پلیس با سایر استان ها به منظور ضربه زدن به قاچاقچیان از برنامه های تعریف شده است که نشانه همدلی و همگرایی و هم پوشانی نیروی انتظامی است.
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن