‍ افتخار آفرینی ٨ نفر از حافظان قرآن طبس در

‍ افتخار آفرینی ٨ نفر از حافظان قرآن طبس در کشور

نتایج آزمون مرحله اول چهاردهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس، آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم ۱٣ اردیبهشت‌ماه همزمان با سراسر کشور برگزار شد و ۱٨ نفر آمادگی خود را برای حضور در این آزمون اعلام کردند که از این بین ٨ نفر مجاز به شرکت در آزمون شفاهی جهت دریافت درجات قرآنی ۱ تا ۵ گردیدند.

حجت الاسلام قناعت مسئول اداره تبلیغات اسلامی طبس گفت: پس از برگزاری آزمون کتبی همزمان با سراسر کشور و اعلام نتایج از سوی سازمان دارالقرآن الکریم، ٨ نفر از شرکت کنندگان (خانم ها خسروی زاده طبسی، یعقوبیان، طاهری پاکدل، بخشی، سعیدیان، خاوری، بدیعی و آذرنیوش) ضمن قبولی در مرحله اول مجاز به شرکت در آزمون شفاهی جهت دریافت درجات قرآنی ۱ تا ۵ گردیدند.

وی افزود: آزمون‌ ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان به عنوان معتبرترین طرح حفظ کشور از سوی سازمان دارالقرآن و تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی، هر ساله در رشته‌های حفظ کل قرآن، حفظ ٢۰ جزء، حفظ ۱۵ جزء برگزار می‌شود.

حجت الاسلام قناعت ضمن تبریک این موفقیت گفت: قبول شدگان در این طرح مجاز به دریافت درجات قرآنی حفظ از یک تا ۵ می شوند و از امتیازات بزرگ این طرح معادل سازی درجات قرآن با مدرک تحصیلی است که بر این اساس حائزان مدارک درجه ۱ مدرکی معادل دکترا، درجه ٢ حفظ مدرک معادل فوق لیسانس، درجه ٣ حفظ مدرک معادل لیسانس، درجه ۴ مدرک معادل فوق دیپلم و درجه ۵ حفظ مدرکی معادل دیپلم دریافت می‌کنند.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی طبس افزود: با پیگیری فراوان و استقبال خوب حافظان قرآن شهرستان از طرح مذکور امسال برای دومین بار آزمون های کتبی در خود شهرستان برگزار شد /

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس

عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن