پیام تبریک محمدعلی شیردل بخشدار دستگردان به مناسبت فرا رسید

پیام تبریک محمدعلی شیردل بخشدار دستگردان به مناسبت فرا رسید سال نو:
به نام خدای بهار آفرین
بهاری دیگر از راه رسید و خداوند، زمین را جانی و زمان را آغازی دیگر بخشید، امید که این دگرگونی در احوال همه ما رویش و سرسبزی درون و طراوت و پاکی دل را به ارمغان آورد.
بدین وسیله فرا رسیدن سال نو را خدمت همه مردم شریف بخش دستگردان تبریک عرض نموده، لازم می دانم از مشارکت مسئولانه آحاد مردم قدرشناس منطقه در عرصه های مختلف و همراهی همیشگی در اجرای سیاست های عمومی دولت قدردانی نمایم. همچنین از تلاش و زحمات کلیه مسئولان و کارکنان محترم دستگاه های اجرایی و ادارات و نهادها، دهیاران و شوراهای اسلامی نیز که در طول سال ۱۳۹۸ در مسیر پرافتخار خدمت رسانی به مردم شریف بخش دستگردان از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند صمیمانه قدردانی می نمایم.
امیدوارم در سایه سار الطاف بیکران الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در پرتو همدلی و همراهی مردم شریف و تدبیر و اهتمام ویژه مسئولان اجرایی، سال ۱۳۹۹ سالی سراسر خیر و برکت و نقطه عطفی در مسیر توسعه و آبادانی دیار زرخیز دستگردان و میهن عزیزمان ایران اسلامی باشد.
در پایان بر خود فرض می دانم از همراهی آگاهانه و همکاری مسئولانه اهالی فهیم بخش دستگردان با نظام سلامت در امر مقابله با بیماری کرونا تشکر ویژه داشته باشم. از همشهریان عزیزی که در سایر نقاط کشور سکونت دارند و با هدف صیانت از سلامت عمومی جامعه، نوروز امسال از سفر به زادگاهشان صرفنظر نموده اند نیز صمیمانه قدردانی می نمایم.
سالی توام با سلامتی، توفیق و بهروزی برای همگان از درگاه قادر متعال مسئلت دارم.
✍محمدعلی شیردل_بخشدار دستگردان
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن