برنامه‌های طبس در سالروز اقامه اولین نمازجمعه کشور اعلام شد/

برنامه‌های طبس در سالروز اقامه اولین نمازجمعه کشور اعلام شد/ #نشست_صمیمی جوانان؛ رسانه‌ و فضای مجازی با امام جمعه طبس

سید احمد حقانی ضمن بزرگداشت فرارسیدن سالروز اقامه اولین نمازجمعه کشور به امامت آیت‌الله طالقانی در سال ۱۳۵۸ گفت: برای ایام بزرگداشت این یادگار ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از دوم تا نهم مردادماه ۱۳۹۸ برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده که با همراهی و همدلی مسئولان در طبس اجرا خواهد شد.

رئیس ستاد اقامه نمازجمعه طبس افزود: چهارشنبه ۲ تیرماه برنامه طلایه داران ولایت با موضوع جلسه مشترک ائمه محترم جمعه طبس، عشق آباد و دیهوک به میزبانی نهاد محترم امامت جمعه دیهوک و با حضور امامان جمعه، مسئول و معاونین ستاد نمازجمعه طبس، عشق آباد و دیهوک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: نشست صمیمانه حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه طبس با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی در ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۲ تیرماه در نهاد امامت جمعه طبس برگزار که در این جلسه؛ گفتگوی آزاد میهمانان با امام جمعه محترم انجام می‌گیرد و درباره مسائل روز کشور و شهرستان تبادل نظر خواهد شد.

آقای حقانی افزود: هر روز یک سئوال و یک مسابقه و نیز برنامه تجدید میثاق با ولایت ((دیدار با امام جمعه محترم)) ساعت ۸ صبح روز پنج‌شنبه ۳ مردادماه با حضور مسئولان محترم دستگاه‌های اجرایی شهرستان، روحانیت، خادمان، فعالان و اعضای ستاد نمازجمعه و نیز نشست صمیمانه روحانیت و طلاب حوزه های علمیه برادران و خواهران، روحانیت مستقر، هجرت و ادارات و نهادها و طلاب علوم دینی با حجت الاسلام و المسلمین محمدی از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته خواهد بود.

مسئول ستاد اقامه نمازجمعه از همراهی هیات مذهبی طبس قدردانی کرد و گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران؛ تکریم و دلجویی از خانواده امام جمعه فقید شهرستان؛ یادبود ائمه جمعه فقید طبس و دلجویی از خانواده فعالان فقید نماز جمعه؛ غبارروبی گلزار شهداء و یادمان زنده‌یاد حجت الاسلام و المسلمین مهاجریان مقدم؛ میز خدمت با حضور امام جمعه محترم و مسئولین کمیته های ستاد در مصلی نمازجمعه ۴ مرداد ۹۸ و دلجویی از بیماران در بیمارستان شهید آیت الله سید مصطفی خمینی با حصور امام جمعه محترم و جمعی از مسئولین در برنامه‌های ستاد بزرگداشت سالروز اقامه اولین‌ نمازجمعه کشور است.

آقای حقانی ضمن قدردانی از مهندس فلاحی معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس گفت: جلسه شورای اداری شهرستان با موضوع نمازجمعه در ساعت ۷:۳۰ صبح شنبه ۵ مرداد ۹۸ نیز برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد نمازجمعه چهلیمن سالگرد اقامه نمازجمعه در کشور را گرامیداشت و تاکید کرد: در راستای تبیین گام دوم انقلاب و خودباوری جوانان؛ نشست صمیمانه امام جمعه محترم با جوانان و تشکل های دانشجویی و دانش آموزی و مردم‌نهاد، کانون های فرهنگی هنری تبلیغی و تربیتی شهرستان در ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۶ مرداد ۹۸ برگزار خواهد شد.

وی افزود: جلسه مشترک ستاد نمازجمعه و شورای هیئات مذهبی شهرستان و هیئت امنای هیئات مذهبی شهر طبس با موضوع هیات تمدن‌ساز بر محور ولایت فقیه به میزبانی هیئت محترم حسینی طبس و همچنین برنامه اهداء خون و اردوی زیارتی، سیاحتی اعضای ستاد نمازجمعه طبس از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن