براساس این تفاهم نامه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)

براساس این تفاهم نامه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای ایجاد ۱۲ هزار شغل در استان خراسان جنوبی مبلغ ۳۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری خواهد کرد.
 اعتبار این تفاهم‌نامه برای اجرای طرح‌های عمرانی، زیربنایی، فرهنگی و اجتماعی و رفع محرومیت و پشتیبانی همه‌ جانبه از توسعه‌ی پایدار مناطق کم برخوردار استان است.
کمک به ساخت و تکمیل یک هزار باب مسکن محرومان در قالب تفاهم‌نامه‌ی مشترک با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اجرای طرح برکت خانواده به منظور درمان زوج‌های نابارور در مناطق کم برخوردار استان و بخشی برای تأمین جهیزیه برای زوج‌های نیازمند استان اختصاص می‌یابد که مهمترین آن تبدیل خراسان جنوبی به قطب منطقه ای پرورش شتر است.
«محمد مخبر» رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در این مراسم با بیان اینکه برای سال جاری هدف گذاری ستاد ایجاد ۱۰۰ هزار فرصت شغلی است، گفت: در حال حاضر در ۳۱ استان کشور و ۶ هزار روستای محروم با محوریت اشتغال‌زایی فعالیت دارد.
وی با اشاره به اینکه  سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان خراسان جنوبی افزود: اکنون با سرمایه گذاری‌های ۳۰۰ میلیارد تومانی مجموع  این سرمایه گذاری‌ها در خراسان جنوبی به ۸۰۰ میلیارد تومان می رسد.
مخبر از اختصاص ۱۲ میلیارد تومان برای آبرسانی به ۲۳ روستای استان خبر داد و گفت: همچنین ۱۴ طرح بهداشتی با هزینه ۹ میلیارد تومان، ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح های اقتصادی، ساخت ۷۰۰ خانه با همکاری بنیاد مسکن از دیگر اقدامات پیش روی بنیاد برکت در خراسان جنوبی است.
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن