پیام تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی ستاد بازسازی نمایش

پیام تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی ستاد بازسازی نمایش میدانی واقعه غدیر شهرستان طبس

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

قدم نهادن در مسیر فرهنگ و هنر علاوه بر عزمی برخاسته از تعهد و ایثار ،قدمهایی محکم و استوار ،بصیرتی دین مدار و پر عیار می طلبد.

وقتی غدیرفراموش می شود ، محرم برپامی شود . محرم عزای نادیده گرفتن غدیر است و چه کوتاه است فاصله بالا رفتن دست علی(ع)درظهر غدیرتا بالا رفتن سر حسین(ع) در ظهر عاشورا.

بدینوسیله بر خود لازم می دانیم تا از زحمات عوامل اجرایی #نمایش_میدانی_غدیر_خم و از حضور #پرشور و ۸۰۰۰ نفری مردم ولایت مدار شهرستان طبس و بویژه از لطف و عنایت امام جمعه محترم ،معاونت استاندار و فرماندار ویژه ، مدیر عامل محترم موسسه بقاع متبرکه و اماکن مذهبی ، ریاست محترم اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طبس ، شهردارمحترم و شورای شهرطبس،شرکت تعاونی دهیاریها ،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره توزیع برق ،معاونت مدیرکل و رئیس اداره راه طبس، اداره صنعت-معدن و تجارت ،خبرنگاران و اصحاب رسانه ، شرکت زغالسنگ پروده ، اداره کل راه آهن شرق ، شرکت تولید و معدنی فلورسپار ، مجتمع معادن زغالسنگ طبس ،شرکت ماسه ریختگری چیروک ،شرکت کانی کربن ، هیئت سوارکاری شهرستان طبس ، اداره منابع طبیعی ،خیرین محترم شهرستان ،کارگردان محترم آقای حسین نظری و بازیگران و انجمن نمایش شهرستان طبس وکلیه بسیجیانی که ما را در انجام این امر یاری کردند نیز تقدیرو تشکر می شود.

ازباریتعالی برای شما علاقه مندان به اهل بیت توفیقات روز افزون را مسئلت داریم.

✍️سرهنگ دوم پاسدار رمضانعلی فرحبخش ثانی
دبیر اجرایی ستاد بازسازی نمایش میدانی واقعه غدیر شهرستان طبس

#ستاد_بازسازی_نمایش_میدانی_واقعه_غدیر_شهرستان_طبس
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن