#روایتی_دیگر_از_یک_جلسه #تشکر_و_گلایه_روحانیت_از_فرماندار ⭕️ اظهار گله‌مندی جمعی از روحانیت از برخی برنامه ریزی‌های

#روایتی_دیگر_از_یک_جلسه
#تشکر_و_گلایه_روحانیت_از_فرماندار

⭕️ اظهار گله‌مندی جمعی از روحانیت از برخی برنامه ریزی‌های هفته دولت…

پیش از ظهر دوشنبه ۱۱ شهریور؛ جمعی از روحانیت طبس طی دیداری ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر و خداقوت به فرماندار و مجموعه خادمان دولت در شهرستان از برخی #برنامه‌ریزی‌های_هفته_دولت سال جاری اظهار #گله‌مندی نمودند.

حجه الاسلام محمدی مدیر حوزه علمیه طبس در این جلسه ضمن تبریک هفته دولت و خداقوت به فرماندار طبس گفت: #خط_قرمز_روحانیت طبس؛ انقلاب؛ نظام؛ ارزش‌ها و نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه محترم می باشند.

مدیر حوزه علمیه افزود: هرجا خدشه ای به جایگاه‌ها وارد شود کوتاه نخواهیم آمد؛ قطعا اگر امروز حرمت جایگاه امام جمعه حفظ نشود؛ جایگاه فرماندار هم حفظ نخواهد شد.

دیگر روحانیت حاضر در این دیدار ضمن تشکر از فرماندار و تلاش‌های ایشان در راستای وحدت و همدلی؛ از #برخی_اقداماتی که به وحدت و همدلی در شهرستان خدشه وارد می نماید #گله نموده و ابراز امیدواری کردند که فرماندار محترم و مجموعه همکارانشان در راستای اقدامات #وحدت‌بخش شهرستان که به #برکت حضور #امام‌جمعه_محترم طی قریب به دوسال گذشته صورت گرفته؛ امام جمعه محترم را یاری نموده و از اقداماتی که به وحدت و همدلی بر محور ولایت خدشه وارد می نمایند جلوگیری نمایند.

روحانیت طبس همچنین آمادگی خود را جهت کمک به فرماندار طبس در جهت خدمت به مردم شریف شهرستان و تقویت فضای وحدت بخش بر محور ولایت اعلام نمودند.

مهندس فلاحی معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس ضمن تشکر از حضور جمعی از روحانیت محترم طبس، امام جمعه محترم و بزرگوار طبس را بعنوان روح شهر و پدر معنوی شهر از جمله ظرفیت های ارزشمند شهرستان هستند و همه ما در کنار و همراه ایشان تلاش می کنم تا فضای موجود تقویت شود و اجازه نخواهیم داد کسی به وحدت در شهرستان خدشه ای وارد نماید.

⁉️ این درحالیست که #خبر مذکور توسط روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس به شکلی دیگر و تقریبا #غیرواقعی خبر را منتشر کرده بود که #روحانیت حاضر در جلسه مذکور از این اشتباه هم در پیام‌ها و تماس‌های جداگانه خود ابراز #گلایه کرده‌اند.
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن