صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان طبس به منظور

صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان طبس به منظور حمایت از بخش کشاورزی و توسعه آن در شهرستان طبس در تاریخ ۹۳/۰۲/۰۱ با شماره ۱۱۱۴ و با مبلغ ۱۰.۳۴۷.۴۳۰.۰۰۰ریال به ثبت رسید و طی سه مرحله افزایش، سرمایه  آن به مبلغ ۳۰.۰۳۰.۰۰۰.۰۰۰ریال افزایش و تعداد سهامداران به ۳۳۱ سهامدار ارتقاء پیدا کرد . 

۴۹ درصد سهام این صندوق متعلق به بخش دولتی (شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی) و۵۱ درصد آن متعلق به بخش خصوصی می باشد.

هیئت مدیره صندوق شامل ۵نفر از منتخبین سهامداران بوده که شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی به نمایندگی معاونت سازمان ومدیریت جهاد کشاورزی شهرستان طبس ، رئیس هیئت مدیره این  صندوق می باشد. 

این صندوق ، در قالب شرکتهای سهامی خاص بوده و تابع قانون تجارت و  تحت نظارت شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و دیگر ارگانهای نظارتی موجود در بخش دولتی  می باشد.

از مهمترین اهداف این صندوق
حمایت از بهره برداران و تولیدکنندگان بخش کشاورزی و دامداری  ، تامین نقدینگی و تقویت تشکل های بخش کشاورزی جهت تأمین نهاده‎های مورد نیاز کشاورزان  ، تأمین نقدینگی سهامداران صندوق با اعطای تسهیلات  راحت وآسان در حداقل زمان و کمک به ایجاد و برقراری زنجیره های تولید محصولات کشاورزی و دامی می باشد.

 شرایط عضویت در صندوق  ( سهامداری):

۱-مراجعه به محل دفتر صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان طبس با دردست داشتن  اصل  شناسنامه وکارت ملی و یک قطعه عکس۳*۴ به آدرس طبس- ایستگاه بررسی سازگاری نخیلات شهرستان طبس(جنب دانشکده پرستاری) – تلفن
۰۵۶۳۲۸۲۷۱۲۶
۰۵۶۳۲۸۲۱۳۲۸ 

 
۲- بهره بردار شناخته شدن در بخش کشاورزی ودامداری شهرستان طبس ( اخذ تأییده از معاونت سازمان ومدیریت جهاد کشاورزی شهرستان طبس)

مزایای  عضویت درصندوق :

اعطای تسهیلات قرض الحسنه  به میزان ۱.۶۵ برابر سهام ثبتی با کارمزد ۴ درصد با بازیرداخت حداکثر ۱۲ ماهه ، به صورت رأسی  با اخذ یک برگ چک ویک برگ وکالت نامه محضری (فرمت مورد تأیید صندوق) به عنوان ضمانت پرداخت تسهیلات 
تذکر: تسهیلات قرض الحسنه فوق در زمان سررسید ، پس از تسویه ، مجدداً حتی الامکان در همان روز (در صورت  عدم تأخیر درباز پرداخت آن) ، پرداخت می گردد.

پرداخت تسهیلات متفرقه راحت وآسان در حداقل زمان ممکن  به میزان ۱.۳۵ برابر سهام سهامدار صندوق ، پس از تصویب در هیئت مدیره با کارمزد برابر مصوبه شورای پول اعتبار وبه مدت حداکثر ۶ ماه

معرفی متقاضیان به بانک کشاورزی به  منظور اخذ تسهیلات از محل معدل حساب صندوق نزد بانک فوق 

تقسیم  سود حاصل از فعالیتهای مالی صندوق در پایان  سالی مالی بین سهامداران صندوق ، پس از برگزاری مجمع سالیانه

امکان استفاده  از مدلهای ارائه خدمت صندوق در صورت تآمین منابع مالی مورد نیاز  آن 

عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن