خبرتکمیلی سخنان امام جمعه عشق آباد به ریزگردهای این منطقه ♉️به

خبرتکمیلی سخنان امام جمعه عشق آباد به ریزگردهای این منطقه

♉️به گزارش پایگاه خبری هودر امام جمعه عشق اباد در خطبه های این هفته این شهر با ورود به موضوع مهم و مشکل ساز این منطقه گفت:یکی از مشکلاتی که این روزها بسیار مشهود بود و دیده شد و من تقاضای جدی دارم هم از مسئولان شهرستان و هم از مسئولان بخش و بخشدار محترم به جد این قضیه را پیگیری کنند، بحث گرد و غبار است.

وی بیان داشت:قضیه ریزگردها در عشق آباد از حالت عادی خارج شده، می دانیم ریزگردها و گرد و غبار علاوه بر این که برای سلامت عمومی مردم مضر است، … زحمتی هم برای همه خانواده ها همیشه به دنبال دارد.
تکمیلی خاطر نشان کرد: هر شب گرد و غبار است و ریزگردها در فضا منتشر است، اگر این حالت نامتعارف که قبلا به این حد نبود عاملش سیل گذشته است، بنشینیم بررسی کنیم، راهکار پیدا کنیم، تا کی می خواهد ادامه پیدا کند، اگر احتمال دارد در زمستان پیش رو این قضیه دوباره تشدید شود از الآن به فکر باشیم.

امام‌جمعه عشق آباد اظهار داشت: تقاضای بنده این است ستاد بحران بخش شکل بگیرد و این قضیه را چاره کند. اگر نیاز است هزینه ای گذاشته شود، اگر اقدامی لازم هست، قضیه گرد و غبارها واقعا مردم را متاذی کرده و مردم را اذیت می کند.

وی در پایان گفت: امیدواریم مسئولین بزرگوار انشاء ا… به زودی چاره کنند، البته انتظار نداریم فردا روزی خوب شود، شاید زمان ببرد ولی بنشینیم به عنوان یک مشکلی که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند و از سال گذشته تا به امروز خیلی تشدید شده و تقریبا هر روز و هر شب این قضیه را داریم، ان شاء ا… به آن بپردازند و نتیجه خوبش را به مردم اطلاع رسانی کنند.
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن