‍♦️ حجت الاسلام نصیرایی : چند صدایی سبب محرومیت و عقب

‍♦️ حجت الاسلام نصیرایی :
چند صدایی سبب محرومیت و عقب ماندگی است. بیایید باهم بودن را تمرین کنیم.

اولین نشست فعالان سیاسی، اجتماعی شهرستان با حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم طبس، فردوس بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این نشست که عصر جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۹ با حضور نمایندگان طیف های مختلف سیاسی در محل مسجد شهرک شهید صدوقی به دعوت دفتر نماینده در شهرستان طبس، برگزار شد حجت الاسلام نصیرایی با ابراز خرسندی از برگزاری جلساتی با محوریت توسعه شهرستان از همه دلسوزان و علاقمندان به توسعه و پیشرفت شهرستان دعوت کرد تا بررسی کنند چرا شهرستان طبس با وجود پتانسیل ها و ظرفیت های موجود نتوانسته به جایگاهی که شایسته و مورد انتظار مردم است برسد؟

وی گفت : بیاید با استفاده از تجربه گذشته در گام دوم انقلاب «باهم بودن بر سر منافع شهرستان» را تمرین کنیم.

نماینده مردم از صاحبنظران خواست با هم اندیشی، گام های پیشرفت شهرستان را برنامه ریزی و اولویت بندی کنند و سپس همه با در دست داشتن نقشه راه کمک کنند تا این اهداف یک به یک محقق شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی خاطرنشان کرد چند صدایی سبب محرومیت و عقب ماندگی شهرستان شده و راه جبران آن را باید از صاحبان فکر و برنامه مطالبه کرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی افزود ممکن است کسی در مقام عقیده انقلاب، نظام یا خدایی نکرده رهبری را قبول نداشته باشد؛ اما در مقام عمل مانع پیشرفت کشور و انقلاب نشود و برای منافع مردم قدم بردارد باید از ظرفیت او برای توسعه شهرستان و منطقه استفاده کرد.

وکیل مردم در مجلس با انتقاد از توسعه نامتوازن افزود هر موقع انقلابی عمل کردیم و به فرمان امام انقلاب گوش دادیم موفق شدیم. امروز رهبری به صراحت بیان می کنند که نباید به مسائل نگاه جناحی داشت و ملاک و معیار اصلی انقلابی بودن و جهادی عمل کردن است.

در ابتدای جلسه ۸ نفر از فعالان اجتماعی و فرهنگی شهرستان دیدگاه‌های خود را برای توسعه شهرستان بیان کردند.

روابط عمومی دفتر نماینده مجلس – شهرستان طبس

۹۹/۰۴/۲۷

┏━━━━━━┓
@Nasiraei_ir
inastagram.com/nasiraei_ir
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن