‍ خواسته های مردمـ عشق اباد در خصوص راههای

‍ خواسته های مردمـ عشق اباد در خصوص راههای مواصلاتی بخش
بعد از برگزاری نماز جمعه این هفته نمازگزاران در صحن مصلای نماز جمعه با برگه های نوشته شده که در دست داشتند و روی ان شعار نوشته شده بود شعار های زیر را سر دادند
راه پیرحاجات و آسفالت چه شد
 از چه رو طومار این ره  بسته شد

 راه بردسکن و عشق‌آباد خراب
 ایهل المسئول میخواهیم جواب

 راه ده محمد بلاتکلیف ماند
 این پروژه همچنان تضعیف ماند

 و در پایان با خواندن بیانیه  و دادن شعار الله اکبر مورد تایید نمازگزاران قرار می گرفت
متن بیانیه

✳️راه های ارتباطی بعنوان شریان اصلی اتصال نقاط مهم به یکدیگر دارای اهمیت فراوانی هستند به گونه ای که برای توسعه یک منطقه می بایست راه های مواصلاتی ظرفیت وگنجایش لازم برای اتصال به سایر مناطق را داشته باشد.

✳️راه های ارتباطی یکی از ضروریاتی است که زمینه حضور سرمایه گذاران رافراهم می کند ودر صورت قصور دراین حوزه، توسعه منطقه با مخاطره روبرو خواهد شد.

✳️مامردم شهر عشق آباد ضمن تقدیراز کارهای انجام شده خواستار مطالباتی در این زمینه هستیم:

✅۱) آغاز به کار باند دوم راه ده محمد-عشق آباد در صورتیکه این پروژه کلنگ زنی شد ولی متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی انجام نگرفته وتشکر از امام جمعه محترم ومعزز جهت تاکید برموضوع کلنگ زنی پروژه های واتمام سریع آن وپیگیری های مجدانه ایشان، ازاین حیث خواستار اجرایی شدن هرچه زودتر باند دوم این محور هستیم.

✅۲) جاده ی ده محمد-عشق آباد غیر استاندارد ومواج بوده وهمین مساله باعث شده درخیلی ازموارد شاهد ازدست دادن همشهریان وهموطنانمان باشیم لذا خواستار بهسازی و روکش صحیح واستاندارددر این جاده هستیم.

✅۳) مسیر عشق آباد به سه راهی درونه دارای ۵۴آبنمای خطر ساز بوده که ضمن تشکر از تصویت حذف ۴آبنما ،این مساله هم علتی شده که خیلی از مسافرین حرم رضوی این راه را انتخاب نکرده وباعث دورشدن مسیر آنها تا مشهد مقدس میشود لذا به جهت بالابودن حوادث ترافیکی دراین منطقه تسریع درحذف آبنما ها مورد تاکید است.

✅ ۴)راه پیرحاجات به عشق آباد مدت هاست به فراموشی سپرده شده است واین جاده از لحاظ اقتصادی ،گردشگری وهمچنین برای مسافران ازجهت کاهش مسیر سفر به مشهد مقدس وبویژه زیارتی باارزش است ، اما برای بیست کیلومتر دیگر ساخت این جاده مسکوت مانده وهیچ خبری دیگر نیست لذا تخصیص بودجه وشروع عملیات اجرایی این مسیر وتسریع در تکمیل آن خواسته دیرینه ،بحق وتقاضای اصلی ماست.

✅۵) راه های روستایی وعشایری ما بعد از سیل اخیر زیر ساخت آن خراب وعبور ومرور را برای مردم زحمت کش روستایی وعشایر سخت کرده است لذا ضمن تشکر ازتلاش های کارکنان راهداری جهت بازگشایی مسیر ها اجرای زیر سازی وآسفالت راههای فوق مورد تاکید است

عشق آباد خبر
@eshkabar
ببینید کلیپ کوتاهی از شعارها و بیانیه این تجمع
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن