‍ حجت الاسلام و المسلمین تکمیلی در خطبه ی نماز

‍ حجت الاسلام و المسلمین تکمیلی در خطبه ی نماز جمعه این هفته  عشق آباد راهکار اصلی عدم وابستگی کشور را در توجه به نخبگان و جوانان داخلی دانسته و مشکلات اقتصادی مانند تورم، اشتغال، مسکن و غیره و نیز مشکلات اجتماعی مانند دشواری ازدواج، اعتیاد و آسیب های اجتماعی و غیره را لاینحل ندانسته و راهکار آن را تکیه بر توان داخلی و استفاده از جوانان و نخبگان مومن و متعهد کشور دانستند.

حجت الاسلام تکمیلی در بخش دیگری از سخنان خود از اقدامات صورت گرفته در بخش دستگردان مانند آغاز بکار روکش آسفالت محور عشق آباد به ده محمد و نیز روکش آسفالت معابر شهری توسط شهرداری تقدیر و تشکر کردند.

خطیب این هفته نمازجمعه ضمن تشکر از مطالبه‌گری مردم در عرصه راهها بیان داشتن البته این مطالبه‌گری نباید به تخریب، تهمت و حرف بدون دلیل و منطق کشیده شود.
حجت الاسلام تکمیلی از بداخلاقی رسانه ای اخیر در مسئله بادام تک بخش دستگردان در روزهای اخیر گلایه کرد و بیان داشتند فارغ از نکته نظری که در انتخاب مکان مانور وجود داشت، در این مسئله بداخلاقی رسانه‌ای و حاشیه سازی صورت گرفت.
اگر نقطه ای داریم و یا انتقادی هست اولاً باید تحقیق کنیم و ثانیاً انتقاد را از مجرای صحیح آن پیگیری کنیم

همیشه در وسط حاشیه سازی ها مطالبات اصلی مردم گم می‌شود.
در این زمینه مطالبات اصلی مردم نیاز واقعی به امور ذیل است:

✅ ۱‌. وضعیت ستاد بحران بخش نیاز به بازنگری جدی است همانطور که در قضیه سیل اخیر مشاهده کردیم نبود ادوات راهسازی در منطقه مشکلات و خسارات زیادی به بار آورد

✅ ۲. منطقه وسیع دستگردان از جهت امکانات آتش نشانی دچار کمبود جدی است. خدای ناکرده اگر در منطقه عشایری و یا در منطقه ده محمد حادثه‌ای رخ بدهد باید بنشینیم و نظاره گر سوختن باشیم مطالبه جدی و به حق مردم بخش دستگردان ایجاد پایگاه آتش نشانی در دهستان یخاب و در روستای ده محمد است.

✅ ۳. وضعیت میراث فرهنگی و آثار باستانی متعدد بخش دستگردان که یکی از جاذبه های مهم گردشگری نیز می باشد نیاز به رسیدگی جدی دارد یکی از مطالبات به حق مردم استقرار نماینده میراث فرهنگی و گردشگری در بخش دستگردان است.

حجت الاسلام تکمیلی در پایان اظهار امیدواری کردند که مطالبات جدی مردم با همت مسئولین به منصه ظهور و تحقق برسد
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن