سرعت عمل کارشناسان پلیس فتا کلاهبردار اینترنتی را ناکام کرد ⬅️رئیس

سرعت عمل کارشناسان پلیس فتا کلاهبردار اینترنتی را ناکام کرد

⬅️رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: سرعت عمل کارشناسان پلیس فتا باعث ناکامی کلاهبردار اینترنتی شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علی محمدپور”در تشریح این خبر اظهار داشت: با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز اینترنتی به مبلغ ۴۴۰ میلیون ریال از حساب بانکی، بلافاصله کارشناسان پلیس فتا بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از اخذ اظهارات شاکی و انجام اقدامات پلیسی توسط کارشناسان مربوطه، مشخص شد پیامکی برای فرد قربانی با مضمون “یارانه شما قطع شد برای ثبت نام به لینک yavane.site مراجعه کنید” ارسال شده است که فرد قربانی با مراجعه به این لینک جعلی و وارد کردن اطلاعات کامل شخصی و بانکی خود ، تمامی اطلاعات محرمانه بانکی را در اختیار مجرم قرار داده است.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی بیان داشت: مجرم با در اختیار داشتن اطلاعات بانکی فرد قربانی اقدام به خرید تجهیزات رایانه ای به مبلغ ۴۴۰ میلیون ریال از طریق یکی از فروشگاه های اینترنتی کرد که با توجه به سرعت عمل کارشناسان پلیس فتا در امر پیگیری ، مالک فروشگاه مذکورشناسایی شد و قبل از ارسال تجهیزات خریداری شده نسبت به عدم ارسال و همچنین عودت مبلغ برداشتی از حساب فروشگاه به مالباخته اقدام شد.
سرهنگ محمد پور با بیان اینکه این اقدام پلیس موجب رضایتمندی و تقدیر این شهروند از عملکرد به موقع کارشناسان فتا شد تصریح کرد: شهروندان از پاسخ به این گونه پیامک‌ها که با عناوین مختلف برای افراد ارسال می شود، خودداری کنند و به هیچ عنوان اطلاعات شخصی و بانکی خود را در این سایت‌ها وارد نکرده و اخبار مربوط به یارانه‌ها را صرفا از طریق مراجع و سازمان‌های معتبر پیگیری کنند.
وی خاطر نشان کرد: شهروندان هشدار‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه درفضای ‌مجازی یا پیام‌رسان‌های‌‌ موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس‌فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

@Tabasya #طبسیا

(( #اطلاعیه ))

بدین وسیله به اطلاع #کشاورزان محترم سطح شهرستان که دارای #استخر_دو_منظوره کشاورزی #مستعد_پرورش_ماهی هستند می رساند با توجه به نزدیک شدن زمان پرورش ماهیان سرد آبی ( قزل آلا ) در صورت تمایل جهت ثبت نام بچه ماهی و مشاوره فنی به واحد شیلات و امور آبزیان این معاونت مراجعه و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۵۶۳۲۸۲۹۹۷۰ داخلی ۱۶۴ تماس حاصل نمایند.

✍ ضمنا چند نکته آموزشی در زمینه پرورش ماهیان سرد آبی به شرح زیر اشاره می شود.

۱- طول دوره پرورش در شهرستان با توجه به کوتاه بودن طول دوره سرما حداکثر ۴ ماه از اواسط آبانماه لغایت اواسط اسفند ماه می باشد.

۲- میزان غذای مصرفی جهت هر قطعه بجه ماهی در طول دوره پرورش ۴۰۰ تا ۴۵۰ گرم قیمت خرید هر کیلوگرم غذای ماهی در حال حاضر بطور میانگین ۱۰۰۰۰۰ریال می باشد.

۳- میانگین وزن برداشت ماهی در پایان دوره در صورت رعایت کردن تمام نکات فنی طول دوره پرورش ۴۵۰ تا ۵۰۰ گرم خواهد بود.

۴- دمای مناسب آب جهت پرورش ماهی قزل آلا بین ۱۲ تا ۱۸ درجه سانتیگراد و بهترین تغذیه و رشد ماهی در دمای ۱۵ تا ۱۶ درجه سانتیگراد می باشد.

۵- بهترین زمان رها سازی بچه ماهی قزل آلا داخل استخرهای مستعد پرورش اواسط آبانماه می باشد.

۶- به ازاء هر متر مربع استخر می توان تا ۲۰ قطعه بچه ماهی قزل آلا رهاسازی نمود به شرطی که نکات و مسائل فنی در امر پرورش رعایت شود.

۷- رعایت مسائل مربوط به آماده سازی استخر قبل از رها سازی بچه ماهی داخل استخرها شامل تمیز نمودن کف استخر از فضولات و لجن، ضد عفونی نمودن بوسیله آب آهک و همچنین اصلاح ورودی و خروجی استخر با نصب توری مورد تاکید است.

۸- به ازاء هر ۱۰ متر مربع از فضای استخر ۲ کیلوگرم آهک زنده را در آب حل کرده و به کف و دیواره های استخر پاشیده و بایست توجه نمود قبل از آبگیری نهائی کف و دیواره های استخر را شستشو داده تا اثرات مخرب آهک بر ماهیان کاملا از بین برود.

۹- بهترین PH ( اسیدیته آب ) جهت پرورش ماهی قزل آلا بین ۵/۶ تا ۸ می باشد.

۱۰- بهترین وزن بچه ماهی قزل آلا زمان رها سازی داخل استخرها ۲۰تا ۳۰ گرم و قیمت خرید هر قطعه بچه ماهی در حال حاضر با میانگین وزن ۱۰ تا ۱۵ گرم به ترتیب حدود ۱۷۰۰۰ تا ۲۲۰۰۰ ریال می باشد.

۱۱- علاوه بر پرورش ماهی قزل آلا در منابع آب شیرین پرورش آن در منابع آبی شور با شوری بالا بین ۱۰۰۰۰ تا۱۵۰۰۰ میکروموس امکان پذیر است.

۱۲- از لحاظ کمی برای تولید هر تن ماهی قزل آلا نیاز به ۷ تا ۱۰ لیتر آب در هر ثانیه می باشد.

۱۳- شروع تغذیه بچه ماهیان یک الی دو روز بعد از رها سازی داخل استخر ها توصیه می شود .

۱۴- ماهی قز
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن