سهمیه خراسان جنوبی در طرح اقدام ملی ۲ هزار و

سهمیه خراسان جنوبی در طرح اقدام ملی ۲ هزار و ۴۴۹ مسکن است
مدیرکل راه وشهرسازی خراسان جنوبی گفت: سهمیه استان در طرح اقدام ملی ۲ هزار و ۴۴۹ واحد مسکونی است که هزار و ۳۸۲ واحد در شهر بیرجند و مابقی در سایر شهرها ساخته می‌شود.
مهدی جعفری روز شنبه اظهار داشت: ثبت نام طرح ملی مسکن ازعصر امروز در استان آغاز می شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت www.tem.mrud.ir شروط ونحوه نام نویسی را مطالعه وسپس ثبت نام نمایند.
مدیرکل راه وشهرسازی خراسان جنوبی در خصوص اجرای این طرح به صورت واگذاری زمین به متقاضیان تصریح کرد: این طرح شامل زمین‌های خالی موجود در شهرها می شود که به صورت مجتمعی و گروه‌های ساخت به متقاضیان واگذار خواهد شد تا افراد بتوانند برای ساخت اقدام کنند.
جعفری افزود: مرحله بعدی پالایش و بررسی افراد واجد شرایط و بعد از آن هم واگذاری زمین خواهد بود که برای این موضوع باید آیین نامه اجرایی ابلاغ شود که بعد از ابلاغ قیمت زمین‌ها مشخص خواهد شد.
طرح اقدام ملی اواخر سال گذشته به تأیید رئیس جمهوری رسید و عملیات ساخت خانه‌ها در سال جدید آغاز شده است.
طرح “اقدام ملی تولید و عرضه مسکن”، یکی از مهم‌ترین اقدامات فعلی وزارت راه و شهرسازی برای رونق دادن به تولید مسکن در کشور است و بر مبنای آن قرار است ۴۰۰ هزار واحد مسکونی تا سال ۱۴۰۰ در کشور ساخته شود که از این تعداد ۲۰۰ هزار واحد در شهرهای جدید، ۱۰۰ هزار واحد در بافت فرسوده و ۱۰۰ هزار واحد مسکونی نیز سهم بنیاد مسکن است که باید احداث شود.

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی خراسان جنوبی
T.me/rahoshahrskh

@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن